news08.net/ads.txt

הסערה סביב שינויי הרחובות ברמלה: היועץ המשפטי בעירייה בהחלטה דרמטית

הלחץ עבד. החלטת מועצת העיר מלפני לשינוי שני שמותיהם של הרחובות: אום כולתום ומוחמד עבד אל ווהאב ברחובות רמלה, בוטלה לעת עתה, על ידי היועץ המשפטי לעירייה.

לדבריו של חבר האופוזיציה, הראל שהם, שנאבק יחד עם חבריו מציין כי, ״החלטת היועץ המשפטי היא תוצאה של המאבק שניהלנו והמכתב שכתבנו אודות הליקויים החוקיים החמורים שנפלו בתהליך קריאת השמות לרחובות״.

האם אפשר לברך על המוגמר? עדיין לא. ראש העיר כבר הודיע על כוונתו להתחיל את ההליך מחדש, לתקן את הליקויים ולהעביר את השמות להצבעה חוזרת תוך מספר חודשים.

שהם הוסיף. ״אני מודה לחבר המועצה , מיכאל מיכאלוב, על ההירתמות לנושא וההצטרפות להתנגדות בשליחת מכתב נוסף מטעם סיעתו״.

כזכור, מאבק יצרי התחולל בחודשים אלו ברמלה סביב שמות רחובות בעיר. שיאו של העימות הגיע כאשר מועצת העיר הצביעה בעד שינוי שמותיהם של שני רחובות: רחוב לוחמי הגטאות ייקרא מעתה רחוב אום כולתום, ורחוב תק”ב ייקרא על שמו של מוחמד עבד אל-והאב.

חברי האופוזיציה העירונית וחלק מהתושבים זעמו על המהלך לקריאת הרחובות על שמם של הזמרת והזמר המצריים הנודעים. חבר המועצה הראל שוהם טען לפני הישיבה כי מדובר בהחלטה של ראש העיר מיכאל וידל כחלק מהברית שלו עם הסיעות הערביות במועצה, שנועדה לגמול לתושבים הערבים שתמכו בבחירות לראשות העיר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן