news08.net/ads.txt

הסתדרות המורים מחריפה את העיצומים: ביום ראשון הלימודים בכל הארץ יחלו ב-10:00

הסתדרות המורים מחריפה את העיצומים: ביום ראשון הלימודים בכל הארץ יחלו בשעה 10:00 ▪︎ איפה? בכל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובאולפנים. החרגה במוסדות בחינוך המיוחד שם יתקיימו לימודים כרגיל.

הסתדרות המורים מחריפה את העיצומים לנוכח הזלזול וההתעלמות של ראשי הממשלה – בנט ולפיד – ושל שר האוצר, אביגדור ליברמן ופקידי משרדו מהמערכת המדממת שזקוקה לחבל הצלה מיידי. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך. בהסתדרות המורים הודיעו בימים האחרונים כי העיצומים יתרחבו וביום ראשון המחאה תתרחב לכל רחבי הארץ.

מזכ”לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד: “אם לפיד, בנט וליברמן לא יתעוררו מהר, הם ימצאו את עצמם לבד בלי מערכת חינוך ועם צבא של הורים זועמים ומתוסכלים שכועסים על הזלזול וחוסר היכולת שלהם לנהל משבר פשוט. אפשר להגיע להסכמות עד סוף החודש, אם רק יפסיקו לנהוג בריפיון וינחו את הפקידים לבצע את תפקידם”.

העיצומים הוחרפו לאחר שפקידי האוצר הגיעו לישיבה נוספת לא מוכנים וללא מסגרת תקציב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן