news08.net/ads.txt

הסתדרות המורים מחריפה את העיצומים: מחר לא יתקיימו לימודים בכל הארץ

מאוחדת-שלום כתה א

הסתדרות המורים מחריפה את העיצומים: ביום רביעי לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים. במוסדות בחינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל.

הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים עד שתונח הצעה קונקרטית של האוצר ושבה וקוראת לשר האוצר, אביגדור ליברמן, לא להמתין ליום ראשון, אלא להכנס למו״מ רציני כבר מחר. לדברי מזכ”לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד, “אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו״מ עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת.
אני קוראת שוב לשר האוצר, אביגדור ליברמן, להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכלית המשרד, הממונה על השכר ואיתי – כבר מחר”.

בהסתדרות המורים אומרים כי נציגיהם מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן ומקווים שביום רביעי שר האוצר ינחה את פקידי האוצר להגיע סופסוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה. נזכיר כי הסתדרות המורים מנהלת מו”מ עם פקידי האוצר ונציגי משרד החינוך כבר מחודש ינואר.
“זאת שעת חירום לאומית וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך״, אמרה בן דויד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן