news08.net/ads.txt

הסתיים קורס חובשים בכירים הראשון של מד”א באילת (ארצי)

טקס סיום קורס חובשים בכירים של מדא באילת - צילום דוברות מדא

לאחרונה הסתיים קורס החובשים הבכירים הראשון של מגן דוד אדום בעיר אילת. בקורס השתתפו 23 חניכים, מתוכם 19 מתנדבים אשר גרים בעיר אילת וביישובי הערבה. המסיימים ישמשו כעת כחובשים בכירים על האמבולנסים וניידות הטיפול הנמרץ של מד”א. הקורס נועד לקדם מקצועית את החובשים בעיר ולתת מענה רפואי טוב יותר לאזרחים הנזקקים לשירותי רפואת החירום של מד”א באזור כולו.

הקורס נוהל על ידי פראמדיק מד”א ניר יפת האחראי על ההדרכה בתחנת מד”א באילת, שהסביר כי הקורס באילת נפתח לאחר שבתקופה האחרונה הייתה עלייה משמעותית בכמות המתנדבים בעיר ובאזור, זאת לטובת קידומם וקידום השירותים שמד”א מעניק באזור. הקורס נמשך שישה חודשים והתקיים פעמיים בשבוע בערבים.

חובש בכיר במד”א רוי בן יתח, מבוגרי הקורס: 

“כל מי שרוצה ומאמין בעצמו יכול להתפתח בתחום רפואת החירום ולהציל חיים. בקורס העשירו את הידע המקצועי שלנו בתחום רפואת החירום ברמת ניידת הטיפול הנמרץ בנושאי הטיפול בפצועי טרואמה, סיוע לפראמדיקים בפרוצדורות רפואיות וניתוחים זעירים המתבצעים בשטח, ביצוע החייאה מתקדמת ועוד. בשם כל החניכים אני רוצה להודות למדריכים על ההשקעה הרבה.. אני מאמין”.

מ”מ אחראי תחנת מד”א באילת, גבי בריבו: “אני מברך את בוגרי הקורס ובטוח שהכלים שניתנו להם יסייעו במשימה החשובה של הצלת חיים. זה קורס ראשון מסוגו באילת אבל בהחלט לא האחרון ואנחנו מקווים שבקרוב יפתחו קורסים נוספים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן