news08.net/ads.txt

“העיר רחובות אבלה, הסתלקותו של הרה”ג שמחה הכהן קוק היא אבדה גדולה” | רחמים מלול על הרב קוק זצ”ל

ראש העיר, רחמים מלול, התייחס לפני זמן קצר (רביעי) להסתלקותו מן העולם של הרב קוק זצ”ל, שכיהן כרב העיר ב-50 השנים האחרונות. “רחובות אבלה”, אמר מלול. “הסתלקותו של רבה הראשי של העיר במשך 50 שנה, הרה”ג שמחה הכהן קוק זצ”ל היא אבדה גדולה לעולם הרבנות בכלל ולעיר רחובות בפרט. מנהיגותו הרבנית והציבורית התאפיינה תמיד במאור פנים ובדרכי נועם. בזכות אישיותו המיוחדת הוא זכה להיות אהוב ואהוד על כל העדות והדעות. תמיד חיפש את שביל הזהב המאחד בין כל התושבים. דלת ביתו ברחוב שמעוני ובמשרדי הרבנות הייתה תמיד פתוחה לכל פונה ושואל ולכל דל ונזקק. זכיתי לקיים איתו עשרות התייעצויות בנושאים רבים, ותמיד עצותיו הטובות סייעו בידי בדרכי הציבורית ובאופן הנהגת העיר. בשמי ובשם כל חברי מועצת העיר וכל תושבי העיר, אני מביע בזה את תנחומינו למשפחה הענפה והנכבדה. יהי זכרו ברוך, ותהי נשמתו צרורה בצרור החיים”.

בהוראת ראש העיר נערכה החל משעות הבוקר היערכות נרחבת לקראת מסע הלוויה של רב העיר הרה”ג שמחה הכהן קוק זצ”ל. בדקות האחרונות הסתיימה ישיבת היערכות במשטרת רחובות עם ראש המועצה הדתית רחובות – ליאור פרישמן, מפקד המשטרה, ליאור שוקרי מנהל האגף לשיטור עירוני ומד”א ונציגי המשפחה. ההערכות הן כי במסע הלוויה ישתתפו כ-10,000 איש. ועל כן הוקצו כוחות נרחבים למען שמירה על הסדר וסגירת רחובות בהתאם.

לו”ז מסע הלוויה:
13:30 הספדים בבית הלוויות שמגר ירושלים
16:30 הספדים בסמוך לבית כנסת הגדול
18:30 יציאת מסע הלוויה לכיוון בית העלמין

החל מהשעה 16:00 יסגרו לתנועה הרחובות:
בנימין מצומת הרצל ועד צומת מנוחה ונחלה
מנוחה ונחלה מצומת עזרא ועד צומת יעקב
והרחובות: הרא”ה, נורדאו.

את דברי ההספד יהיה ניתן לשמוע באמצעות מערכות הגברה בכל הרחובות הנ”ל.
רחוב בנימין מיועד לגברים בלבד.
רחוב נורדאו לנשים בלבד.

בזמן מסע הלוויה הרגלי ייסגר לתנועה רחוב גורודיסקי עד לבית העלמין, ודרך מנחם בגין מצומת דרך ירושלים ועד אחוזת הנשיא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן