news08.net/ads.txt

העלאת מחירי המים | גיא צור לשרה קארין אלהרר: “פונה אלייך בתחינה לבצע שיקולים הגיוניים לרווחת התושבים”

בעקבות פרסומים שונים כי בכוונת רשות המים להעלות ב-1.7.2021 את מחירי המים, שלח היום (ראשון) חבר מועצת העיר גיא צור מכתב לשרת האנרגיה והמים, קארין אלהרר ובה כתב: “המים אינם רק מוצר צריכה בסיסי ומקור חיים אלא סמל וקשר שבין אדם לטבע, בסיס ויסוד קיום. הנגישות למים וכפועל יוצא מכך גם מחירם אינם מקור לרווח או להכבדת כיס על אזרחי ישראל – ולפיכך תמוהה החלטת משרד האנרגיה ומשאבי המים להעלאה במחיר”.

כזכור, אחרי שמועצת רשות המים הודיעה על המלצתה להעלות את תעריפי המים למגזר הביתי ב-4.5%, ראשי הרשויות יצאו נגד המהלך ופנו לשרת האנרגיה והמים בדרישה לבטל את עליית המחירים הצפויה החל מה-1.7.

צור, מחזיק תיק ההתחדשות העירונית ופרויקטים ציין במכתבו: “כאשר מדברים על בעיית יוקר המחייה ישנם מוצרי בסיס שאנו, כנותני שירות לציבור, חייבים להנגיש לכל אזרח במחיר נוח ככל שניתן. אל לנו להתעלם מהשלכות נגיף הקורונה. אזרחי ישראל בכלל ותושבי רחובות אותם אני מייצג בפרט, עברו שנה מאתגרת ומורכבת מרובת קשיים כלכליים ולא ייתכן כי כעת יתבשרו על עליית מחיר המים, כאמור צורך בסיסי לכל בית אב.

“במסגרת תפקידי הציבורי אני מסייע ללא לאות למשפחות מעוטות יכולות ורואה מול עיניי יום אחר יום, שעה אחר שעה, משפחות קורסות, אנשים שאיבדו את עבודתם, את מקור פרנסתם וכעת מקבלים בשורה נוספת, קשה מאוד – עליית מחיר המים”, הוסיף. “לא ייתכן כי שרה בממשלה או מי מטעמה, יגבשו החלטה על העלאת מחיר בוודאי בתקופה זו ואני פונה אלייך בתחינה לבחון את הדברים מחדש, לבצע שיקולים הגיוניים לרווחת התושבים ולתת שקט יחסי לפחות עד סוף שנת 2021”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן