news08.net/ads.txt

הערב: אלפים צפויים להגיע אל סוכת ראש המועצה בגדרה, בהם שרים ומובילי דעה

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, מזמין את הציבור הרחב להגיע הערב (רביעי), החל מהשעה 19:00, אל הסוכה הציבורית הנערכת זו השנה ה-14 במושבה. כידוע, במהלך חג הסוכות נהג ראש המועצה לקיים בביתו סוכה פתוחה כמנהג אברהם אבינו. אל האירוע שהפך למסורת במושבה, מגיעים שרים, חברי מועצה, אישי ציבור ומכובדים נוספים – כאשר בשנה זו האירוע מתקיים בסימן היסטורי לציון 70 שנה לעלייתם של יהודי תימן לארץ ישראל.

ההיענות הגדולה של הציבור אשתקד, לסוכה הפתוחה שקיים גמליאל הובילה לכך שהמיקום הועתק אל בית הספר דרכא רימון (מנחם בגין פינת ציונה צרפת) – מה שיאפשר לכמות גדולה יותר של תושבים להשתתף בחגיגה. כזכור, בשנה שעברה, ברוח הבחירות, נהרו כאלפיים איש אל אל ביתם של ראש המועצה ורעייתו תמר, בשכונת רשפים – אלף מהם כבר בשעה הראשונה. על התכנית האומנותית הופקד הזמר סגיב כהן.

“כחלק מקידום איכות החיים במושבה אנו דואגים לקיים אירועים קהילתיים שמחברים את התושבים”, אמר גמליאל לחדשות אפס שמונה כי “חג הסוכות מלמד אותנו על כוחה וחשיבותה של האחדות. אני מאחל לכולנו חג סוכות מלא בשמחה ואחדות אמיתית, ומזמין את הציבור להגיע, זו הזדמנות לפגוש את כל משפחת גדרה ולהמשיך את המסורת החגיגית”.

 

כך זה נראה בשנה שעברה…

סוכה פתוחה

תודה לאלפי האורחים אשר הגיעו להתארח בסוכה המסורתית בביתיתודה לשרים, לחברי הכנסת, לראשי הרשויות ולראשי הסיעות במועצה.תודה מיוחדת לכם, תושבות ותושבי גדרה, על על כך שכיבדתם אותי ואת בני משפחתי בבואכם לסוכתנו.תודה לכל החברים והשותפים שסייעו לנו בהכנות לערב מוצלח ומהנה.למשפחתי היקרה, תמר, אלעד ואלדר, תודה לכם על כל התמיכה והעשייה הבלתי פוסקת לאורך כל הדרך.חג שמח ושבת שלום

Publiée par ‎יואל גמליאל‎ sur Jeudi 27 septembre 2018

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן