news08.net/ads.txt

הערב, במרכז בריאות האישה במאוחדת: סדנת הנקה במסגרת שבוע ההנקה הבינלאומי

shutterstock_461064859.jpg

מרכז בריאות האישה במאוחדת (בנימין 23) מזמין את מבוטחות המרפאה להשתתף בסדנת הדרכה בנושא “הנקה בימים הראשונים לאחר לידה”. את הסדנה תעביר אחות יועצת, הגב’ אינה גורליק. להרשמה: 08-9399462 (שלוחה 1).

הסדנה נערכת במסגרת שבוע ההנקה הבינלאומי ובסימן “אפשרי בריא להניק, לעבוד וללמוד”. בשל חשיבותה הגבוהה של ההנקה לתינוקות, לאימהות ולחברה כולה, ממליץ משרד הבריאות, על הנקה בלעדית (ללא תוספת מזון או שתייה), למשך כששה חודשים והמשך הנקה בתוספת מזון משלים עד גיל שנה ואף יותר.

תכנית התחלה בריאה מלווה את האישה ההרה, בכל ההיריון, על ידי אחות ליווי גם לאחר הלידה הכוללת ביקור בבית היולדת בהיריון הראשון. התכנית משלבת אורח חיים בריא הכולל תזונה, פעילות גופנית, חיזוק ריצפת אגן והפסקת עישון, לצד טיפולים ברפואה משלימה. כל זאת בנוסף לתכנית ההיריון והלידה, שהשיקה מאוחדת החודש, היחידה בישראל שנותנת יותר: גם צ’ק היריון ולידה בסך 8,000 ש”ח וגם שירותים נוספים במחירים מצוינים. (למבוטחות שיא בכפוף לתקנון שיא יולי 17).

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן