הערב בקרית עקרון: חבריו של תמיר מזרחי הקימו אנדרטה לזכרו

תמיר מזרחי (15), תלמיד בבית הספר קציר ברחובות, נהרג אתמול בתאונה קטלנית בקרית עקרון, היישוב בו הוא מתגורר. הערב הגיעו חבריו, לזירת התאונה, הדליקו נרות, בכו והתחבקו זה על זרועות זה

עצב רב ירד על קרית עקרון עם הידיעה על לכתו בטרם עת ובדרך כה טראגית של בן היישוב, תמיר מזרחי, ילד בן 15, שנהרג אתמול בתאונה במעורבות אופניים חשמליים. הערב, הגיעו אל מקום התאונה האכזרית חבריו של תמיר, הדליקו נרות, הניחו פרחים ובעיקר התחבקו ובכו יחד, זה על זרועות האחר. מראות עצובים וכואבים. די לראות את העמוד בו מצא את מותו, בו תלו את תמונתו ופרחים קשורים בחבל עבה מעל, כאנדרטה לזכרו.

“קשה לי עם זה מאוד, אין לי מילים באמת להגיד 💔”, אמרה חן אוסמו, בת היישוב.

תמיר, בנם של בת חן ושלומי – תלמיד בבית הספר קציר ברחובות (אמור היה לעלות לכיתה י’), נפגש עם קרוב משפחה שהתגייס ביום חמישי האחרון ויצא לחופשת שבת. האחרון הרכיב את תמיר על האופניים החשמליים והתוצאה ידועה.

לדברי אביו שלומי, “אחרי כשעה האבא של החבר, שהוא גם קרוב משפחה שלנו, התקשר ואומר לי ‘צא החוצה, הילדים עשו תאונה’. יצאתי, הסתכלתי שמאלה וראיתי תאונה כ-100 מטרים מהבית שלנו. רצתי לשם, חשבתי מכה ברגל או ביד או שפשוף או שבר מקסימום. ראיתי שני אמבולנסים עוברים אותי, הגעתי למקום וראיתי את תמיר שלנו שוכב על הרצפה. צעקתי לו ‘תמיר, תמיר’, אין תגובה, הוא שוכב על הכביש עם שלולית דם, קיבל מכה בראש. פינו אותו לבית חולים, הרופאים ניסו לעשות הכול ולא הצליחו”.

“תמיר היה ילד זהיר, לא הרפתקן, התרחק מכל הדברים המסוכנים וזה הגיע אלינו הביתה. תמיר היה ילד טוב, מלא בשמחת חיים, תמיד שר, סיפר בדיחות, היה זה שמצחיק בכיתה. אמרתי לו לא פעם, תהיה מצחיק בהפסקות אבל תהיה רציני בשיעורים”, הוסיף.

כפי שפורסם הבוקר בחדשות 08 הנהגת הפוגעת, צעירה כבת 20 תושבת היישוב, עוכבה לחקירה. קרוב המשפחה שהרכיב את תמיר נפצע והוא צפוי להיחקר בסיום ההליך הרפואי. ככל שידוע מצבו קל.

ראש המועצה, חובב צברי, מסר כי “המועצה המקומית קריית עקרון כואבת את כאב מותו של צעיר, בן היישוב. אירוע מצער וכואב, תאונה מיותרת. אני מבקש מכל נהג ומכל רוכב לשמור על כללי הזהירות והבטיחות, לשמור על החיים. אנא שמרו על חייכם וחזרו הביתה בשלום. אני שולח את תנחומיי העזים למשפחה, המועצה מלווה ונמצאת לצידם בתקופה טרגית זו”.

טרם ידוע על מועד הלוויה שכן אחיו של המנוח שוהה עדין בחו”ל – עם הגעתו ארצה, יובא תמיר למנוחות. יהי זיכרו ברוך.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית עקרון לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: חן אוסמו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן