news08.net/ads.txt

הפרשה עלתה מדרגה | המשטרה תחקור את כתבת חדשות 12

במסגרת תחקיר אותו ערכה כתבת חדשות 12 ענבר טויזר על מנת להתחקות אחר שר הבריאות ליצמן ולחשוף את אשר עבר על תקנות משרד הבריאות, חייגה הכתבת לאנשים שונים בסביבתו של ליצמן והציגה עצמה כנציגת משרד הבריאות המבקשת לערוך חקירה אפידמיולוגית ולהבין היכן השר היה בימים האחרונים.

ארגון זכויות האדם ‘בצלמו’ הגיש תלונה פלילית כנגד טויזר ליועץ המשפטי לממשלה. בתלונה ציינו מספר עבירות פליליות חמורות במיוחד עקב התקופה הקשה. בין ייתר העבירות נכתב על התחזות לעובד מדינה, קבלת דבר במרמה וכן מגוון נוסף של עבירות. היועמ”ש לממשלה לאחר קבלת התלונה בחן את הדברים והעביר לטיפולה של פרקליטות המדינה שזו דרשה ממשטרת ישראל לחקור את הנושא. עוד יצויין, כי אחד מחווי ההתחזות הגיש תביעה בסך מליון שקלים. תביעה אשר עודנה מתנהלת.

בארגון זכויות האדם ‘בצלמו’ מסרו: “אנו מברכים על החלטת פרקליטות המדינה. לא ייתכן שאנשי תקשורת יחושו מעל החוק. זכות הציבור לדעת, אך יחד עם זאת יש חוקים וכללים כיצד ואיך. לא ייתכן לפגוע ולשקר על אזרחים תמימים בשעה קשה במטרה להשיג עוד אייטם צהוב. ארגון בצלמו ימשיך להיאבק למען זכויות האדם של כלל אזרחי ישראל”.

צילום: פייסבוק פרטי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן