news08.net/ads.txt

הפרשיות שמזעזעות את המדינה: אונס קטינות, תיעוד המעשה והפצת הסרטון

ילדה

המשטרה עצרה היום (רביעי) ארבעה חשודים (3 בגירים וקטין) בחשד למעורבות בשני אירועים של אונס קטינות, תיעוד המעשה והפצת הסרטון.

שוטרי יחידה 105 בלהב 433 ניהלו בעת האחרונה שתי פרשיות שונות בהן עלה חשד לאונס של קטינות בגילאי 13 ו-14. מעצרם של החשודים המעורבים במעשים מונעת את המשך הפגיעה והסכנה הנובעת מהם כלפי קטינים נוספים. בפרשיה האחת עצרו הבוקר שוטרי היחידה, שני חשודים, תושבי מרכז הארץ בני 21 ו-17, בחשד שאנסו ילדה בת 13, תיעדו את המעשה והפיצו את הסרטון. תחילתה של הפרשה במסגרת תיק חקירה אחר בו נחשפו חוקרי המשטרה לסרטון מיני בו נראו מספר מעורבים לא מזוהים. חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר המעורבים וגבו תלונה מהקורבן-אשר חשפה את פרטי האירוע הקשה בפעם הראשונה מול חוקרי 105. כאמור היום עצרו חוקרי יחידה 105 בלהב 433 את שני החשודים, תושבי המרכז ובהתאם לצורכי והתפתחות החקירה, יוחלט על הארכת מעצרם.

הפרשייה הנוספת החלה כאשר אימה של הקורבן (נערה בת 14) פנתה למוקד 105 וסיפרה כי התוודעה לתכתובות בעלות אופי מיני שניהלה ביתה עם מספר פרופילים באינסטגרם. החשודים, שהסתתרו מאחורי אותם פרופילים, הנחו את הקטינה-הקורבן, (על אף שהיו מודעים לגילה), לבצע בגופה אקטים מיניים, לצלם את עצמה במהלך המעשים ולשלוח אליהם. חוקרי יחידת 105 עצרו היום (ד) שני חשודים, בשנות העשרים לחייהם, בחשד לעבירות של בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית ועבירות נוספות. בהתאם לצורכי וההתפתחות בחקירה יוחלט על הארכת מעצרם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן