news08.net/ads.txt

“הפר את הנחיות הקורונה אבל לא ייענש – כי הוא משנה לנשיאת העליון”

הפרקליטות קבעה שהמשנה לנשיאת בית המשפט העליון לא יקבל קנס על הפרת הנחיות בחתונה של בנו זאת בהמשך להחלטת הנציב שלא לנזוף בו – כך נודע היום (שני) לחדשות 08.

השבוע קבעה פרקליטות המדינה ששופט עליון חנן מלצר לא ייקנס למרות שהפר את הנחיות הקורונה. השופט ערך לבנו חתונה המונית בניגוד להנחיות. בחתונה אף השתתפה הנשיאה בכבודה ובעצמה. חרף זאת בחרו הן בנציבות על השופטים והן בפרקליטות לגבות אותו. בנציבות טענו שלא ידע שזה אסור – ואילו בפרקליטות טענו שהעבירה איננה חלה עליו אלא על בעל האולם – וכך הוא חמק מעונש.

מארגון בצלמו נמסר: “שוב מוכח שיש דין אחד לאזרח הפשוט בגבעת זאב שעושה חתונה לבנו והחתונה מסתיימת באלימות מעצרים וכמובן קנסות עתק לבין המשנה לנשיאה שופט העליון חנן מלצר שעושה אותה חתונה בדיוק וזוכה להנחת סלב וגיבוי הן מנציבות השופטים. והן מפרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה. לצערנו בישראל צדק זה רק שם של כוכב. נערער על מקרה זה כמקרה דגל ונדרוש או קנס לשופט או ביטול הקנסות האחרים לאזרחים הפשוטים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן