הצהרת שר ההגנה האמריקאי על התקיפות בעיראק

אנו קוראים לקבוצות המיליציות קטאיב חיזבאללה ולנותני החסות האיראניים שלהן להפסיק לאלתר את ההתקפות הללו.

דוברות הפנטגון בארה”ב העבירה הלילה את הצהרת שר ההגנה לויד ג’יי אוסטין השלישי על התקיפות של ארה”ב בעיראק:

“היום, בהוראת הנשיא ביידן, כוחות צבא ארה”ב ביצעו תקיפות הכרחיות ומידתיות על שלושה מתקנים ששימשו את קבוצת המיליציות קטאיב חיזבאללה הנתמכת על ידי איראן וקבוצות אחרות המזוהות עם איראן בעיראק. תקיפות מדויקות אלו הן בתגובה ישירה לסדרה של התקפות הסלמה נגד אנשי ארה”ב ואנשי הקואליציה בעיראק ובסוריה על ידי מיליציות בחסות איראן.

אני אסיר תודה הן על המיומנות והמקצועיות שבה הצוות שלנו תכננו וניהל את התקיפות הללו והן על המאמצים המתמשכים של חיילינו בשטח בזמן שהם עובדים עם שותפים אזוריים להמשך פירוק והשפלה של דאעש.

הנשיא ואני לא נהסס לנקוט בפעולות הנדרשות כדי להגן עליהם ועל האינטרסים שלנו. אנחנו לא שואפים להסלים את הסכסוך באזור. אנו ערוכים לחלוטין לנקוט צעדים נוספים כדי להגן על האנשים שלנו ועל המתקנים שלנו. אנו קוראים לקבוצות הללו ולנותני החסות האיראניים שלהן להפסיק לאלתר את ההתקפות הללו.”

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן