news08.net/ads.txt

הצטרפו ליוזמה לכבוד ניצולי השואה: עומדים במרפסות ובסוף הצפירה שרים התקווה

נתניה וחדרה מצטרפות ליוזמה של עמותת ‘אביב לניצולי שואה’ הקוראת לציבור לעמוד בזמן הצפירה ביום השואה במרפסת ביתם, ובסיומה לשיר את ‘התקווה’. “זוכרים את הנספים מחבקים את הניצולים מהמרפסות – במדינת ישראל חיים מאות אלפי קשישים מבודדים כיום בביתם מתוכם, כ-200 אלף ניצולי שואה. את יום הזיכרון לשואה והגבורה הנוכחי הם כנראה יעברו לבדם, ללא תמיכה וללא חברה”, אומרים בעמותה.

במדינת ישראל חיים מאות אלפי קשישים מבודדים כיום בביתם מתוכם, כ-200 אלף ניצולי שואה. את יום הזיכרון לשואה והגבורה הנוכחי הם כנראה יעברו לבדם, ללא תמיכה וללא חברה. בימים אלו יוצאת עמותת אביב לניצולי השואה בקריאה לציבור הישראלי: “זוכרים את הנספים מחבקים את הניצולים מהמרפסות”.

מהעמותה נמסר: “ביום השואה, 21 באפריל, בשעה 10:00 – כולנו ביחד, אבא, אמא, אח, אחות, נכד ונכדה, נעמוד במרפסות, חצרות, על אדן החלון בבתים, בכל מקום בו אנו נמצאים, בכדי להתקרב לניצולי השואה שעוברים את היום הקשה בגפם, להזדהות איתם ולהעביר את המסר- שאנחנו איתם!. יחד במרפסות , חזקים ואיתנים נעמוד דקה דומיה לזכר הנספים בשואה ובתום הצפירה נשיר יחד את התקווה, כאות לסולידריות חברתית עם הגיבורים ששרדו את התופת הקשה ומתמודדים לבדם בגבורה גם בעת הזו”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן