news08.net/ads.txt

הציבור זועם על החלטת הממשלה | “מושחתים אלה שאישרו פתיחת סניף איקאה ושאנשים ימותו”

בדיון שנערך השבוע בראשות רה”מ בנושא מתכונת ימי הזיכרון והעצמאות בצל משבר הקורונה, הוחלט, בכפוף לאישור הממשלה, כי השנה לנוכח סכנת ההדבקה, לא תתאפשר ביום הזיכרון הגעה לבתי העלמין ולאתרי ההנצחה. המשטרה תסגור את צירי הגישה אליהם. המשפחות השכולות נקראו לקיים בימים שנותרו עד יום הזיכרון, ביקורי התייחדות מצומצמים בבתי העלמין, בהתאם להגבלות הריחוק החברתי.

בנוסף, טקסי הזיכרון יתקיימו ללא קהל. כמו כן, יתקיימו טקסים סמליים בבתי העלמין הצבאיים בהשתתפות מספר קטן של חיילים ומפקדים ללא קהל

בימים האחרונים הציבור משמיע את דעתו לנוכח העבודה שהרשתות הגדולות, ביניהן איקאה, הסופרים, ממשיכות לעבוד במתכונת רגילה ומאכלסות אזרחים רבים הנאספים בכל שעות היום תוך כדי סיכון מוחשי. כחלק מהביקורת שנשמעה: “סניפי איקאה פתוחים. בתי עלמין צבאיים לא. אח”כ יספרו לנו שהטייקונים לא מנהלים את המדינה ושהשיקולים בקבלת ההחלטות צחורים כשלג. בושה!”.

תגובות נוספות שהתקבלו: “מושחתים אלה שאישרו פתיחת סניף איקאה ושהאנשים ימותו!!. חד וחלק הפחידו הזהירו אותנו. אבל איקאה. מחוץ לתחום מדינת ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן