news08.net/ads.txt

הצילו! מה עושים עם אימא שאוגרת קונה ואוספת ללא הפסקה? אתם שואלים המפנה המנוסה עונה

“הצילו, איך אפשר להפסיק את זה אימא שלי אוגרת ללא הכרה הכול מהכול, היא קונה, אוספת מפחי הזבל וממלאה את הבית בכמויות של אשפה בלתי נתפסות”. אלו הם רק חלק מהמצבים הקשים ביותר שבהם בן משפחה בדיוק כמוכם לא יודע את נפשו מרוב סבל ואין לו מושג איך מתמודדים עם אימא שכל היום וכל הלילה אוגרת דברים מכל מקור אשפה או לחילופין “מגרדת” את כרטיס האשראי שלה על כמות בלתי נתפסת של מוצרי חשמל, בגדים, נעליים והרשימה קצרה מלהכיל.

אימא שלכם אוגרת ללא הפסקה ואין לכם מושג איך להפסיק את מחול השדים הזה? לשי פינוי דירה יש כמה הארות שיסייעו לכם לשנות את חייכם מהקצה אל הקצה אך בעיקר יסייעו לאימא או אפילו לאבא שגרים בנכס לצאת ממעגל האגירה. זקוקים לעזרה? לא תאמינו כמה הליך כל כך מורכב של פינוי דירות עמוסות תכולה פסולת וניקוי יסודי יכול להיות פשוט יותר, רק אבל רק אם תעזו לבקש/ להושיט את ידיכם לעזרה. אתם מבקשים ושי פינוי דירה עונה לכם על הכול כאן ועכשיו.

האם אפשר לפנות זבל ופסולת מדירה של אימא אגרנית לבד?
לא משנה מה עושים, אי אפשר לפנות שום דבר, מבחינת אותה האימא היא תמשיך לאגור וכמה שיותר וזה למעשה מה שיגרום לה להרגיש אטרקטיבית ויעילה לעצמה ולסביבה. בשלב מסוים היא אוגרת, מכניסה כמויות ענקיות של זבל ללא הכרה בכלל לחדר השינה, לשירותים, אמבטיה, כניסת הבית ואז היא גם לא ישנה בלילות. בתוך כל זה עדיין לא דיברנו על הריח הנורא, הריח אוי הריח הוא מתפזר לא רק בתוך הבית אלא גם פולש החוצה ומטריד את השכנים שלא מפסיקים להתקשר ולהתחנן שזה ייפסק ולמשפחה אין יותר מדי מה לעשות.

אותה אימא אוספת ואוגרת פתאום זה כבר לא בית, זה נראה כמו מחסן עמוס שמסוכן ביותר לחיות בתוכו ואם זה לא מספיק זה מזיק בסופו של דבר לשכנים ואין קול שיעזור ושום דבר לא יעזור, היא בשלה, אוגרת כדי להרגיש אטרקטיבית, כדי להרגיש שהיא נחוצה אם בכלל לעצמה ולחיים ובזה בא לביטוי גם עניין האגירה שנותן לה את התחושה העזה הזאת.
הכול אפשר, השאלה האם אפשר לפנות דירה כזאת לבד? בדיוק כאן מה שנשאר לכם זה לאחל לכם בהצלחה כשאתם ניגשים

ומנסים בין לילה לשכנע אימא להפסיק לאגור ובום היא מפסיקה? צר לנו, הדברים רחוקים מלהיות כך, במעמד הזה חשוב לומר כי זה תהליך, תהליך שבו נוצר קשר בריא ביניכם לבין האגרן במקרה הזה אימא שלכם שלא תסכים כל כך מהר להפסיק לאגור, אז איך בכל זאת משכנעים אותה? זו בהחלט שאלה טובה שאולי לא תצליחו לענות עליה כל כך מהר ובצדק! יש דברים וריפוי שמחייב תהליך וכאן בדיוק כאן אולי הגיע הזמן לדבר עם מפנה דירות מקצועי מנוסה שיכול לתת מענה מדוייק ושמגיע עם מכלול של תשובות וניסיון.

אז איך מפנים דירה מלאה בזבל? שירות פינוי דירה בדרך אליכם
כולם מדברים על רגש כשהם מדברים על אגרן או אגרנית אבל לא תמיד מיישמים את הדברים ולעיתים שוכחים את כל שאר המרכיבים שהם חלק בלתי נפרד מהפינוי. רגש? זה מצוין, אבל זה בטח שלא מספיק! לא מבינים על מה אנחנו מדברים אתכם? אולי בשלב הזה יטילו את כל האחריות על הרגש ויצהירו בפניכם על עבודה עם 100 אחוז הצלחה דבר שלא תמיד נכון לומר.

רגש? הוא בהחלט חשוב! וכן, עבודות מהסוג הנ”ל צריכות להתנהל בצמידות להבנת הצורך והרגש אבל ברוב המקרים שתהליך הפינוי לא מרכיב בתוכו ניצול והסתכלות מעמיקה של הפרטים הקטנים המשימה הופכת פרקטית פחות והתוצאה? סירוב ולעיתים אלימות מצידו של האב, האם או כל אגרן אחר שחי בנכס.

איך כן אפשר לעשות את זה? תמיד חשוב לזכור שהרגש הוא מרכיב עיקרי אבל הוא מרכיב מתוך מכלול משימות שאסור לדחות או לפספס! יש להבין ולראות את כל סביבת הפינוי ולצד אכפתיות ורצון לעזור להתאים את כל שאר האלמנטים שבסופו של דבר יהיו אחראים לכך שלא תגורשו מהנכס או תענו בסירוב מטעמו של האגרן שמבחינתו ימשיך לאגור ולעיתים אף תוחמר פעולת האגרנות שלו.

איך אפשר לשכנע אגרן להפסיק לאגור? שאלה טובה!
מבחינת האגרן, ההורה, הסב או האחות והאח שנחשבים אגרנים כל דבר שהם אוגרים נחשב “נכס צאן ברזל” הכול נחשב בעל ערך וגם אם אתם לא מצליחים להבין איך כיסא שבור יכול להיות כל כך חשוב ואיך סיר ללא ידיות ממשיך לשמש ולסכן אותו במטבח הוא או היא ימשיכו לאגור כי לכל דבר יש את החשיבות שלו ואתם? מה אתם באמת מבינים מכל זה?

במעמד הזה אנחנו חוזרים אל הרגש, אל הצורך לכבד את מי שעומד מולכם וגם אם מדובר בזבל להיכנס “ולשחק את המשחק” ולשלם עבור הזמן שהקדישו יקיריכם על איסוף הפסולת! לא מבינים במה מדובר? כפי שהבנתם, הכול מהכול חשוב לאגרן, הוא התאמץ הוא קנה את זה והוא רוצה תמורה ולכן במעמד הזה כל מה שאתם צריכים זה לשלם למפנה המקצועי סכום כסף פיקטיבי אתו ינהל המפנה סוג של “משא ומתן” מול האגרן שידרוש עלות בגין הזבל והמפנה ישלם לו במלוא הכיס. מובן שהכסף יחזור אליכם דרך האגרן והיתרון הגדול שתצליחו לקטוף ממהלך זה יהיה אור ירוק מבחינתו של האגרן להתחיל “ולקחת” את הזבל “שנקנה” ביושר.

מבין כל הטיפים, זה יהיה הטיפ הטוב ביותר בפרט אם ניסיתם כבר הכול ובן המשפחה שלכם מסרב לראות אתכם, לאגור ולסכן את כולם כולל את עצמו.

כיצד מתבצע הפינוי – הליך פינוי דירה של אימא או אבא שאוגרים ללא הפסקה
השלב הטכני של הפינוי הרבה יותר קל, אין ספק שהשכנוע והגעה להסכמות אל מול אימא שאוגרת זה כמה שנים תהיה המשימה הקשה ביותר שיטילו עליכם אבל אם תצליחו בו הפינוי הזה ותוצאותיו יפתיעו אפילו אתכם. עכשיו כשיש הסכמה מגיע השלב הבא של הליך הפינוי, המפנים יודעים את מה שמוטל עליהם לעשות, הם מאגדים ואוספים “יפה” את כמויות הזבל הבלתי נתפסות ושמים בערמה אחת שתעבור ישירות אל מכולה שתמתין בסמיכות לחלון, לדלת או לבניין שבו נמצאת הדירה רווית הפסולת.
מיון דברים, דבר אחר דבר, מה שניתן להחזיר לחנות מנסים להחזיר ומה שנחשב באמת ככמויות זבל מסכנות חיים, ישירות אל מכולת האשפה.

את הבגדים ואת החפצים הישנים שעדיין שמישים יתרום שי פינוי דירה לארגוני הצדקה כך שבסופו של דבר הנכס יהפוך מערמת זבל של אשפה לבית שאפשר לגור בו, לארח משפחה ובעיקר לחיות את החיים בצורה נכונה ובריאה נטולת סיכונים, תחלואים וריחות רעים.
איך מנקים דירה שלא אימא שאגרה במשך שלוש שנים זבל?
שלב הניקיון הוא השלב האחרון, בזמן שהמפנים של שי פינוי דירה חדורי המטרה מזמן כבר השאירו את מכשירי הנייד בצד הם בהחלט יכולים לשתף אתכם במראות החדשים!

דירה פנויה שממתינה לניקיון ולחיטוי שכל כך נדרש בשל כמויות הזבל הבלתי נתפסות שהיו שם וגרמו לנזקים קשים הן לסביבה והן לבית עצמו.

במקרים מסוימים יבוצע גם שיפוץ קל, איחוי החורים בקירות, שטיפת המרצפות וחיטוי חוזר ונשנה, סידור הרהיטים הקיימים במקום ובגדול החזרת הבית למצב שמאפשר חיים חדשים! הפעם ללא פסולת וללא נגעים או סיכונים שלא מאפשרים לאף אחד מהסובבים איכות חיים!

שלא תבינו לא נכון, אפשר לנסות לפנות בית של אימא אגרנית או אבא אגרן לבד, השאלה כמה סובלנות יש לכם ומה מצב לוח הזמנים שלכם? אם אתם עובדים בעבודה שמצריכה מכם השקעה ואין לכם זמן לבזבז חופשים על הדבר החשוב הזה אתם לא באמת צריכים!

בסיכומו של דבר יש המון דרכים יצירתיות לבצע פינוי דירה לבד אבל כשמדברים על דירות אגרנים זה בהחלט מצריך מחשבה חוזרת, האם להיכנס לזה לבד או לערב גורמי מקצוע שמבינים את הבעיה ויכולים לתת לכם 100 אחוז פתרון?

שי פינוי דירה מגיע לנכס עם צוות המפנים ומיישם את כל מה שנכתב כאן החל בדיבור, שיחה, הכרת האדם שמאחוריו עומד סיפור האגירה וכלה בפינוי מדהים של דירה חפה מזבל, לכלוך ובעיקר אחד כזו שמהיום אפשר לקיים בה ארוחות צהרים, חג או אפילו מפגשים משפחתיים שנדמה שאבדו עם הזמן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן