news08.net/ads.txt

הצלחה גדולה לאירוע השיא של מכללת לפיד בסימן “מתחביב למקצוע – נשים פורשות כנפיים”

מכללת לפיד קיימה אירוע שיא חווייתי בסימן “מתחביב למקצוע – נשים פורשות כנפיים”. עשרות נשים השתתפו בתערוכה מיוחדת, של צילומים אותן הן תיעדו לאחר שסיימו קורס צילום במכללה.

(צילום: אורלי שי)

**

הקורס התאפשר הודות לשיתוף פעולה בין מכללת לפיד ועיריית אשדוד – האגף לשירותים חברתיים, מרכז הזדמנות וקידום מעמד האישה. את האירוע, שהתקיים במרכז כיוונים, כיבדו בנוכחותם יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ויו”ר מועצת נשים עירונית אשדוד, הגב’ אהובה עמרם. וגב’ רותי רוזנברג מנהלת מחלקת הרווחה.

(צילום: אורלי שי)

**

.במהלך האירוע סיפרה בוגרת המכללה מירה פילו כיצד בחרה, בעקבות השתתפותה בקורס הצילום, להמיר את התחביב למקצוע. ד”ר מימי עזריאלי הרצתה בנושא “כשרצון ומציאות נפגשים” והערב, שנחל הצלחה גדולה, לווה בשירתן של ספיר אילה קבלה ואדל גורובי.

הגב’ אהובה עמרם מסרה: “הערב החוויתי של מכללת לפיד היה נהדר וכלל תערוכה שהציגה ממיטב התוצרים שרובם של נשים מקסימות מאשדוד. בערב השיא הוצגו פרויקטים שהינם תוצר של קורסים מגוונים ואיכותיים ובעיקר מעשיים שפתחו אופק תעסוקה רחב. בתערוכה היפהפייה הוצגו תמונות יצירתיות ואיכותיות של קורס הצילום לנשים, זאת במטרה להפוך תחביב למקצוע ולסייע בקידום תעסוקה ומגוון דרכים נוספות להגדלת השכר. עוצמה נשית באה לידי ביטוי בחוסן ובחוזק של הנשים המביאות לידי ביטוי את כישוריהן וממשות את הפוטנציאל האישי הטמון בהן. אני קוראת לנשים להיות חזקות, לא לוותר ותמיד לחלום, להעז ולהגשים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן