news08.net/ads.txt

הצלחה מסחררת לפסטיבל הפסלים החיים ברחובות

מאות אלפי מבקרים בפסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים ה-12 | ציון לשבח הוענק לפסל החי “ראש פתוח” של קבוצת אק”ים ישראל – יצירה מפוארת על אומץ, נחישות, והוכחה שכולם שווים בפני הקהל, התרבות והאדם בכלל

העיר רחובות עושה זאת שוב: למעלה מ-100,000 מבקרים ביקרו בפסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים ה-12 שהתקיים בעיר בשלושת הימים האחרונים.

אם בעבר היינו צריכים לנסוע לערי בירה ברחבי אירופה על מנת לפגוש מקרוב באמנות הרחוב הפופלרית – אמנות הפסלים החיים, הרי שפסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים שינה זאת. הפסטיבל השנה התקיים כמיטב המסורת ע”י עיריית רחובות והחברה העירונית, הציג לאורך שלושת ימיו עשרות אמנים מהארץ ומחו”ל שהיו מחופשים לפסלים מקוריים וססגוניים מה שהפך את האירוע לחוויה מרהיבה, אינטראקטיבית ושמחה לכל המשפחה. את הפסטיבל השנה לוותה תפאורת בדים צבעונית שהייתה תלויה בגובה 7 מטרים, לצד להקת קצב ותופים בסגנון יפני “טאיקו לייף” שסיפקה מופע מיוחד, אשר גרם לצופים מסע רב חושי מוסיקלי מעורר השראה לצד אמני אש ותנועה.

כמדי השנה, גם השנה התקיימה תחרות בין כל הפסלים והמיצגים החיים ולמקומות הראשונים הגיעו:

מקום ראשון בפסל החי לשנת 2023 ליצירת “נקודת מבט”, של מיטל ילינק. מדובר ביצירה מרהיבה שכשמה המביאה נקודת מבט מקורית ומפוארת, הנותנת ביטוי חי וחכם לשני כיווני המבט המשולבים ביצירה. הביצוע משלב הומור מצד אחד ופואטיקה מהצד השני ומביא לחיים את הלך הרוח של סלבדור דאלי, תוך ביצוע מדויק ווירטואוזי.

מקום שני בפסל החי לשנת 2023 ליצירת “עץ העולם” יצירתה של כריס פייברוביץ. מדובר ביצירה מרגשת ומפתיעה. עבודה מדויקת מלאה ברבדים המשלבת פיוט, הומור ויצירתיות. עץ העולם מצליח לפעול על כל החושים של הצופה הן מבחינת הגימור בקליפה החיצונית שלו והן מבחינת התנועה הפנימית שהוא מעורר.

מקום שלישי בפסל החי לשנת 2023 ליצירת “חייל הבדיל והרקדנית”, יצירתה של תדמור ברטל. מדובר ביצירה של סיפור האהבה בין חייל הבדיל לבין הרקדנית, העובר מהרקדנית אל הקהל ובחזרה. העיצוב מדויק ויפה. הביצוע של תדמור מלא בלב אנרגיה מהפנטת ואהבה.

מקום שלישי נוסף ניתן ליצירת “מנורת טיפאני”, יצירתה של קרולין אטון. מדובר ביצירה שלמה, שמעבר לכך שהביצוע האסתטי יפיפה ומלא בחן, המנורה בביצועה של קרוליין, אכן חיממה את הלב והפיצה המון אור.

ציון לשבח הוענק השנה במסגרת תחרות הפסל החי לשנת 2023 ליצירת “כורי הפחם”, יצירתם של במת חוצות המרכז העירוני לתיאטרון ע”ש נורית קציר, על עבודת אנסמבל המכילה דיוק תנועתי, קצב, אווירה וסיפור.

ציון לשבח נוסף הוענק ליצירה “מאמא איטלקייה”, יצירתה של אודליה ליברמן. יצירה יפיפייה, צבעונית, מדויקת ומלאה בהומור ואנרגיה איטלקית משובחת.

ציון לשבח מיוחד הוענק השנה למייצג החי לשנת 2023 “ראש פתוח” של קבוצת תאטרון אחר של אק”ים”. מדובר ביצירה מפוארת על אומץ, נחישות, והוכחה שכולם שווים בפני הקהל, התרבות והאדם בכלל. תעודת כבוד על עבודה נפלאה של שחקנים, בימוי והפקה של 11 אנשים מיוחדים במינם שלקחו חלק השנה ביצירה.

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תיירות, תרבות ופנאי >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן