news08.net/ads.txt

הצעה להכנת תחפושת ברגע האחרון באמצעות איפור: שדונית

נועה סול מתן, המאפרת הראשית של רשת סאקרה, מציעה פתרון מושלם: לא מתחפשים – מתאפרים!

פורים מגיע בצעדי ענק ולמי שעדין לא הספיק לרכוש תחפושת, נועה סול מתן, המאפרת הראשית של רשת סאקרה, מציעה פתרון מושלם: לא מתחפשים – מתאפרים!

הנה הצעה לוק שדונית קסום ומיוחד, שאפשר לבצע בבית בכמה שלבים פשוטים.

אז איך עושים את זה? וגם כמה טיפים מנצחים: 

שלב 1: בסיס – תחפושת טובה מתחילה בשמירה על עור הפנים בעזרת מריחת קרם לחות, פריימר ומייק אפ סופר מט. מעליו יבוצעו הצללות של עצמות הלחיים וקווי המתאר של הפנים בעזרת פלטת קונטור קרם, אשר יחוזקו עם פלטת קונטור. בסיס טוב יאפשר את עמידות האיפור והעצמת הפיגמנטים לאורך זמן. בעזרת הייליטינג שימר ניצור הארות מעל עצמות הלחיים ובגשר האף. על תפוחי הלחיים ניצור הסמקה עדינה בעזרת סומק קרם.

שלב 2 עיניים וגבות –העיניים הם המקום להתפרע, בעזרת מברשת לאיפור עיניים נוסיף את הצבע שבחרנו מפלטת הצלליות תחיל נתשמש בגוון כהה ונפזר על כל גלגל העין. לאחר מכן נשתמש בגוון יותר בהיר ונוצץ של הצבע שבחרנו ונטשטש בעזרתו את הצבע הכהה ונטשטש עם הצבע הכהה יותר ליצור מעבר נקי ויפה. נוסיף הארה בעזרת שימר לקצה הפנימי של העין. את אותו תהליך ניצור בחלק התחתון של העין. בשלב הסופי נוסיף איילנייר. להעצמת הלוק נדביק ריסים ונעבור עליהם בעזרת מסקרה. את הגבות נמלא בעפרון גבות ונקבע בעזרת ג׳ל שקוף לגבות.

שלב 3: שפתיים – את השפתיים נתחום בעזרת עיפרון שפתיים בצבע טבעי ובמרכז השפתיים נוסיף טינט מקולקציית אנה זק ונטשטש מעט ומעל נוסיף גלוס שקוף .

שלב 4: עיטורים – בעזרת צבע מים שחור ומכחול דק ניצור צורת כנף ובעזרת צבע מים לבן ניצור נוקודות לאורך הכנף ליצירת מראה קסום. באמצעות מברשת דקה ומייקאפ כהה של סאקרה ניצור נמשים באזור האף והלחיים ונטשטש קלות בעזרת האצבע. להשלמת הלוק נוסיף אוזני שדון.

טיפים נוספים:

– סיום כל מראה בהתזת פיקסר יבטיח הישרדות גבוהה של האיפור לאורך זמן.

– מומלץ להשתמש בעפרונות ניאון על מנת ליצור מעבר מושלם בין צבע הצללית הכהה לבהיר .

– במקום צבע מים לבן ליצרת הנוקודת אפשרי להשתמש במדבקת אבן בודדות.

את כל המוצרים והאביזרים ניתן להשיג בסניפי רשת SACARA בכל הארץ ובאתר https://www.sacara.co.il/

צילום: איילת ארד | קית' גלסמן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן