news08.net/ads.txt

הקלף היומי – מלחמת חרבות ברזל

קלף 10 החרבות :  הקלף היומי – 06/11/23 – היום 31 למלחמה

קלף 10 החרבות :  הקלף היומי – 06/11/23 – היום 31 למלחמה.

תיאור היום – 10 החרבות: יום לא פשוט ניצב בפתח. ולכולנו מצפה התמודדות עם רגשות, מחשבות ואתגרים רגשיים מורכבים ולכן מאוד חשוב היום להתנהל בזהירות ולהקפיד על קלה כחמורה.

באופן כללי: לצד הישגים גדולים וחשובים יש היום גם מחרים כבדים וקשים. ולכן, היכולת ליצוק משמעות לסבל חשובה. היכולת ליצוק משמעות לסבל הוא תהליך אישי ועמוק שמתבצע בראש שלכם והוא מאפשר לכם לשאת את הכאב והמחיר מתוך מקום של חוזקה והבנת הגדולה שטמונה בקדושת מסירות הנפש. מסירת הנפש היא מונח רוחני גבוהה שמתייחס למצב בו אדם מוכן להקריב את עצמו למען מטרה גבוהה וערכים, נשגבים ועילאיים.

בבית: התמודדות עם אכזבה או בשורה קשה. צפייה שלא מתממשת גורמת להתפקחות ולהבנה שאולי צריך למצוא דרכים אחרות להוציא אל הפעול את תוכניות שלכם.

בעבודה: יש להקטין ציפיות. התאמת ציפיות תימנע הפסד של זמן, כסף וגם בריאות. אצל חלקכם לאחר כאב גדול ושבר גדול מתחילים לראות ניצנים של שיקום ולצד הכאב הנצחי ב”ה עולה לאט לאט שחר חדש. חשוב לחדד שאם אינכם מסוגלים להכיל את סערת הרגשות שבלבכם אל תהססו לבקש עזרה. אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את “אנא בכוח” מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל, מפקדיו וכול החטופים.

בבקשה שמרו על עצמכם ב”ה שיהיה יום טוב ובטוח לכולנו שאו ברכה ואלוהים אתכם!!!

◼️ כל התחזיות (מזג אוויר / אסטרולוגיה וכו’) לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן