news08.net/ads.txt

הקשר בין נומרולוגיה לקריירה | מאת: שוקי גבאי

שוקי

 

הנומרולוג המוביל בישראל, שוקי גבאי, שרבים מתושבי העיר לא עושים צעד בלעדיו, מצטרף לרשימת הכותבים שלנו, יציג מאמר מתחום המספרים ויענה על שאלות הקוראים מידי שבוע.

במישור הקריירה והתעסוקה, הנומרולוגיה יכולה להכווין ולמקד את האדם בבחירת המקצוע או תחום הלימודים המותאם לו ביותר למאפיינים האישיותיים ולפוטנציאל הגלום בו ולסייע בקבלת החלטות שונות הקשורות בעולם הקריירה והתעסוקה. למנהלים, בעלי חברות ועסקים הנומרולוגיה יכולה לסייע בייעוץ לגבי הכיוון והעיתוי הנכונים ביותר לביצוע מהלכים עסקיים, מעברים, חתימת חוזים, רכישות, מיזוגים, צירוף שותפים וכיו”ב. הנומרולוגיה יכולה גם לסייע בתהליכי בחירת עובדים ומנהלים לבית העסק ובהתאמת שותפים.

חשוב לזכור כי הנומרולוגיה היא כלי אבחוני וייעוצי, הבא במטרה להכווין את האדם לכיוונים מיטיבים חיוביים ולמימוש מלוא הפוטנציאל הקיים בו. הבחירה כיצד לפעול תמיד נתונה בידיו של האדם. תמיד קיימת האפשרות לכוון מסלול מחדש

בהתייחס לקריירה, הנומרולוגיה מתייחסת למספר מרכיבים בתאריך הלידה של האדם הנותנים: תכונות, פוטנציאל האדם, זמנים ועיתויים לביצוע מהלכים. כל אדם יוצא ל-36 שנות פוטנציאל כאשר התקופה מתחלקת ל-4 מחזורים בני 9 שנים כל אחד, כאשר לכל שנה יש את המשמעות שלה. בכל מחזור שנה ראשונה: התחלות חדשות. שנה שנייה: יצירת קשרים. שנה שלישית: הזדמנויות. שנה רביעית: שנת משוב שנותנת תשובות לגבי שלוש-ארבע השנים שחלפו. שנים שלישית ורביעית מאפיינות גם מעברים. שנה חמישית ושישית שינויים ושינויים משפחתיים. שנה שביעית: משוב ושמיטה, שנה שנותנת תשובות לגבי שבע השנים שחלפו ולגבי השינוי. בשנים שמינית ותשיעית ישנה התחזקות והתלבטויות לצורך התחלות חדשות.

 

שאלה:

אני עובדת 10 שנים בבית בתחום היופי והאסתטיקה, האם כדאי לי לצאת מהבית ולהשכיר חדר במספרה?

תשובה:

בתוך גורלך יצירה ומשפחתיות, כלומר, כל עיסוקייך צריכים להתאים לסדרי עדיפות משפחה – או עבודה מהבית או עסק משפחתי. אצל בעלך רשום שזוגתו צריכה לעבוד בתחום הקשור בנשים או ילדים או קשישים, מבית קרקע. לכן, אני לא ממליץ לך לצאת מהבית לעסק עצמאי. הכי נכון עבורך זה עסק בתוך בית קרקע לא משנה אם הוא מושכר או קנוי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן