news08.net/ads.txt

הרב אפריים זלמנוביץ, מזכרת בתיה | מרדכי היהודי, לו חי בימינו, היה מתריע בפני העולם על הסכנה לשלום העולם מפני איראן גרעינית

הגם שיש להושיט לאיראן יד לשלום, ובוודאי שחובה לתמוך בכל משא ומתן עם איראן או כל פעולה אחרת שנועדה לפרק אותה מכל הנשק להשמדה המונית והטילים המצוי בידה. עם זאת, כל עוד לא חלפה הסכנה, מוטלת על מדינת ישראל החובה, להמשיך ולהתריע מפני האסון הנורא המאיים להשמיד את מדינת ישראל ביום אחד או אפילו את העולם כולו. אשר על כן, אין כל ספק, שנכון פועל ראש הממשלה המתריע מעל כל במה וזועק זעקה גדולה ומרה: דעו לכם מורי ורבותי, אזרחי כל מדינות העולם, אם חלילה! תעמודנה לרשות שלטון האייטולות פצצות גרעיניות, העולם כולו יעמוד בפני סכנה קיומית ממש.

מגילת אסתר מתארת לנו את אשר ארע בשעה שנחקק חוק במלכות אחשוורוש, ב’ ניסן ג’ת”ד (358 לפה”ס) “בשם המלך אחשורוש נכתב ונחתם בטבעת המלך, ונשלוח ספרים ביד הרצים אל כל מדינות המלך, להשמיד להרוג ולאבד את כל היהודים מנער ועד זקן טף ונשים, ביום אחד, בשלושה עשר לחודש שנים עשר, הוא חודש אדר, ושללם לבוז. 

פתשגן הכתב להנתן דת בכל מדינה ומדינה, גלוי לכל העמים, להיות עתידים ליום הזה. הרצים יצאו דחופים בדבר המלך, והדת נתנה בשושן הבירה, והמלך והמן ישבו לשתות, והעיר שושן נבוכה. ומרדכי ידע את כל אשר נעשה, ויקרא מרדכי את בגדיו, וילבש שק ואפר, ויצא בתוך העיר, ויזעק זעקה גדולה ומרה” (פ”ג). סוף דבר, בזכות אותה זעקה גדולה ומרה, התפילות והצומות, מרדכי היהודי הפך לחביבו של אחשוורוש ושימש לו משנה למלך. ביטל את גזירת השמד וליהודים הייתה אורה ושמחה תשועה ופורקן.

בכל מקרה, ישראל איננה יכולה להתמודד לבדה עם הבעיה הגרעינית. היא זקוקה לסיעתא דשמיא ומדינות העולם החופשי כדי לפתור בעיה קשה זו. שומה עלינו להתפלל אל אל בשמים, שאיראן וסוריה וגם צפון קוריאה תתפרקנה מנשקן. רצוי שהתפילות תשמענה בכל העולם ויחד בכוחות משותפים נוודא שלא ייוותרו באיראן טילים ארוכי טווח ופצצות גרעיניות. בלית ברירה גם באמצעים צבאיים לוודא שציר הרשע  יתפרק מכל סוג נשק להשמדה המונית.

הנביא ישעיהו (פרק ב) מגלה לנו “והיה באחרית הימים” מפרש רש”י “לאחר שיכלו הפושעים” “והלכו עמים רבים ואמרו: לכו ונעלה אל הר ה’ אל בית אלוהי יעקוב ויורנו מדרכיו ונלכה באורחותיו כי מציון תצא תורה ודבר ה’ מירושלים ושפט בין הגויים והוכיח לעמים רבים וכתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה“. מבאר הרד”ק (שם) שמלך המשיח הוא השופט והוא המורה והוא יפתור בדרכי שלום סכסוכים או תביעות שיהיו בין העמים.

(מרדכי ואסתר, ציור מאת ארט דה חלדר)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן