news08.net/ads.txt

הרב יצחק ברדא שהתחסן נגד נגיף הקורונה במאוחדת: “קורא לציבור, תנו לרופאים שיש להם רשות – לרפא”

המאבק נגד נגיף הקורונה: קופת החולים מאוחדת החלה לחסן גם במרפאת ‘הגבורה’ באשקלון בניהולה של גלית אמור. הרב יצחק ברדא התחסן וקורא לציבור להצטרף למבצע הלאומי

ראש מוסדות יצחק ירנן, הגאון הגדול הרב יצחק ברדא שליט”א מאשקלון, לקוח של קופת החולים מאוחדת, מזה 36 שנה, אולם רגעים כמו אלה שחווה היום (ראשון) לא זכורים לו. הרב ברדא, הצטרף למאבק הלאומי נגד נגיף הקורונה והתחסן במרפאת ‘הגבורה’, בניהולה של גלית אמור.

לאחר החיסון אמר הרב ברדא: “זה היום עשה ה’ נגילה ונשמח בו. עד היום סבלנו מהמחלה הנוראה הזאת. עשינו מלחמה נגדה – מלחמה רוחנית ומלחמה גשמית, הקב”ה סייע בידנו וסוף סוף הגיע העידן שבו מצאו פתרון – חיסון למחלה הנוראה הזו. אני קורא לציבור, תנו לרופאים שיש להם רשות – לרפא, מאחל שכולם יהיו בריאים, שיתחסנו כמה שיותר מהר ושבעזרת ה’ תעֲלֵה אֲרוּכָה וּמַרְפֵּא לְכָל-תַּחֲלוּאֵינוּ וּלְכָל-מַכְאוֹבֵינוּ וּלְכָל-מַכּוֹתֵינוּ”.

את הרב ליוו חנוך דנצינגר – אחראי המגזר החרדי במאוחדת, אבי דרעי – מנהל קשרי הקהילה של מאוחדת במרחב נגב, אושרי פדלון – עוזרו האישי של הרב, אהרן קליין – חבר מועצת העיר ומנהל מוסדות בעלזא קרית גת, מנהל קשרי לקוחות מאוחדת. ויוסי לחיאני – דובר המוסדות.

“החיסון נושא איתו תקווה ממשית להשתלטות על המגיפה, הגנה על האוכלוסייה הרגישה וחזרה לשגרת החיים אליה אנו כה מייחלים”, אמרה מנהלת המרחב עדי בראל שליוותה את פתיחת המבצע באשקלון.

אלפים ממבוטחי מאוחדת כבר זימנו תור לחיסון החדש שנבדק ועבר את המבחנים הרגולטורים הנדרשים, כולל תהליך אישור של ה-FDA. ממאוחדת מאפשרת למבוטחיה להזמין תור לחיסון בדרך נוחה וידידותית דרך האפליקציה, האזור האישי באתר או המוקד (שמספרו 3833*). בשלב ראשון החיסונים ניתנו לעובדי מערכת הבריאות, אוכלוסייה מבוגרת, חולים כרוניים, מטפלים בקשישים ואוכלוסיות יעד נוספת שהוגדרה על ידי משרד הבריאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן