news08.net/ads.txt

כל אחד חולם על המטבח המושלם לבית ועכשיו הגיעה העת להגשים את החלום.

הרודס מטבחים מעוצבים מציעים מטבחי יוקרה בסגנונות שונים, מבצעים ומחירים אטרקטיביים. המאמר יעסוק בחידוש המטבח וכיצד ניתן לעצב אותו.

המטבח המעוצב

מטבחים מעוצבים הם מטבחים בהתאמה אישית המתוכננים בקפידה על פי צרכי הלקוחות. ההתאמה מתייחסת למיקום המטבח, גודלו, ארונות המטבח ומספר הדלתות, הפונקציות השונות, חומרי הגלם, חלוקת השטח וחללי העבודה, הכנסת מוצרי חשמל כחלק אינטגרלי למטבח, סגנון העיצוב, הגוונים, הטקסטורות וירידה לפרטים הקטנים ביותר. מאחר ולכל לקוח טעם אחר וסגנון אחר חשוב מצד אחד לבטא את הרצונות ומצד שני לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע לגבי תכנון המטבח בהתאם לתנאי השטח. ככל שיש צוות מקצועי ומנוסה יותר שמסייע לתכנן מטבח פונקציונאלי ומעוצב, כך ההתאמה של המטבח תעשה בצורה אופטימלית.

בחירת סגנון המטבח

את המטבחים המעוצבים בוחרים כאמור על פי טעם אישי בהתאם לסגנון אליו מתחברים. יהיו כאלו שיתחברו יותר לסגנון המודרני או התעשייתי ואחרים לסגנון הכפרי או הקלאסי. אחרים יעדיפו לשלב קלפות וארונות מטבח ביחד וכאלו שיעדיפו יותר מגירות. לפיכך, מומלץ לעיין בקטלוגים ולבחור את הסגנון שהעין שלכם צדה או לעצב את המטבח בהתאמה אישית. כיום בחברות מטבחים רבות ניתן לקבל הדמיה ממוחשבת בתלת מימד לאחר תכנון המטבח ולדעת בדיוק כיצד הוא יראה ומה צריך לשנות או לשפר מבחינה פונקציונאלית או עיצובית.

מטבח בסגנון מודרני

מטבחים מודרניים מתאפיינים במינימליזם. כלומר, קווים נקיים ופשוטים, צבעים בהירים, ארונות מטבח הנפתחים בלחיצה קלה ללא ידיות או פירזולים, קלפות ומגירות פונקציונאליות שבהם מסתתרים המכשירים החשמליים, תנור בילד אין, משטחי עבודה רחבים, אי עם גז במרכז המטבח בו ניתן לחוות את חווית הבישול בזמן הארוחה, כיסאות בר, תאורת לד וכד’. מטבח מודרני צריך מחד להיראות יוקרתי ואלגנטי ומאידך פשוט ואסתטי ללא קישוטים מיותרים. בנוסף, פתרונות האחסון צריכים לשרת את בני הבית כך שיהיו נגישים אך יחד עם זאת יש להסתירם במקומות האחסון כדי שהמטבח יישאר נקי ומינימליסטי. ככל שמקפידים יותר על הפרטים הקטנים של מאפייני המטבח המודרני, כך התוצאות יהיו טובות יותר. למשל, במטבח המודרני נהוג להשתמש בחומרים כמו נירוסטה, זכוכית ומתכת למרות שהמטבח עצמו עשוי מעץ.

מטבח בסגנון כפרי

מטבחים כפריים משרים אווירה חמימה בבית. הם עשויים מחומרים טבעיים כמו עץ מלא וברזל מחושל, וניתן לשלב בהם אלמנטים המכניסים את הטבע לבית כמו עציצים, תאורה צהובה וצבע. למשל, ניתן לבחור ולעצב את המטבח בסגנון פרובנס ולהכניס אלמנטים של וינטג’ צבעוניים, לעשות שימוש בצבעים פטליים, בניגודיות, לשלב סירים ומחבתות תלויים, מדפים עם צנצנות ועוד. לסיכום, לצד טכנולוגיה חדישה משאירים מקום לסגנון הכפרי שעושה את כל ההבדל. מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי מחברת הרודס מטבחים מעוצבים לבניית המטבח המושלם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן