הרמטכ״ל למפקדי חטיבת גולני: ״עזה צפופה, האויב מכין בה הרבה מאוד דברים – אבל אנחנו מכינים לו גם״

“אנחנו ניכנס למשימה מבצעית, מקצועית, להשמיד את הפעילים של חמאס, את התשתיות של חמאס – ואנחנו גם נזכור בראש שלנו את התמונות והמראות והמנופלים משבת לפני שבועיים”

הרמטכ״ל למפקדי חטיבת גולני: ״עזה צפופה, האויב מכין בה הרבה מאוד דברים – אבל אנחנו מכינים לו גם״.

צפו בדברים:

ניכנס לרצועת עזה, אנחנו ניכנס למשימה מבצעית, מקצועית, להשמיד את הפעילים של חמאס, את התשתיות של חמאס – ואנחנו גם נזכור בראש שלנו את התמונות והמראות והמנופלים משבת לפני שבועיים.

עזה היא מורכבת, עזה היא צפופה, האויב מכין בה הרבה מאוד דברים – אבל אנחנו מכינים לו גם.

מלווים אתכם, איתכם, בתמרון כל היכולות של צה”ל. תהיו אמיצים – עם החשיבה הזאת, תהיו נחושים מאוד ותנו הרבה מאוד ביטחון לחיילים שלכם. הרוח הזו תביא את הניצחון, המקצועיות שלכם תקבע את התוצאה.

נאי מאוד מאמין בכם, מאוד מאוד גאה בכם, זו גאווה זה כוח ועם הכוח הזה אתם תנצחו”

18:30 צה”ל תקף חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ”ט במרחב הר דב

חוליית מחבלים זוהתה לפני זמן קצר בזמן שניסתה לשגר טילי נ”ט לעבר שטח ישראל במרחב הר דב, כלי טיס מאויש מרחוק תקף את החוליה.

18:18 מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר: “אני לא הייתי רוצה להתחלף עם שום אויב, ולפגוש חטיבה או אוגדה של צבא ההגנה לישראל”.

מתחילת המלחמה חיל האוויר פגע בארגון הטרור חמאס פגיעה קשה – בוצעו אלפי גיחות מהאוויר, הוטלו אלפי פצצות בצורה מדויקת ובוצע סיוע נרחב לכוחות הקרקע. מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר ערך תדריך למפקדי הטייסות והיחידות בחיל לקראת השלב הבא של המלחמה: ״אני לא הייתי רוצה להתחלף עם שום אויב ולפגוש חטיבה או אוגדה של צבא ההגנה לישראל. עם הנחישות שאני רואה, אני יוצא בתחושה מאוד מחוזקת, ובצירוף של החיל יש פה מכונה שאין לי שום ספק שהיא תעבוד. עד עכשיו פגענו בחמאס באלפי גיחות מהאוויר, אלפי פצצות שפגעו בצורה מדויקת. חמאס לא מתחיל מאפס עכשיו, את מה שהאגודות פוגשות, עם זאת אנחנו מתייחסים במלוא כובד המשקל ומתייחסים כאילו הוא לא נפגע בכלל. אנחנו נבוא עם כל העוצמה פנימה ונפגע בו כאילו הוא בday one נלחם איתנו. תפקידנו הוא ״לחבק״ את החיילים, ולומר: ״האויב שאתה תפגוש פגש אותנו לפני כן״.

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

■ לקבוצת ווטסאפ מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חיים
חיים
7 months ago

לחיילי צהל שימו את המוסר בהכסנה עד שתסיימו לחסל את כל החלאות יחד עם כל המגינים האנושיים המסכנים שלהם כי אין דרך אחרת . ולאחר מכן להחזיר את המוסר בשביל לסייע לאזרחים חפים מפשע בלבד.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חיים
חיים
7 months ago

לחיילי צהל שימו את המוסר בהכסנה עד שתסיימו לחסל את כל החלאות יחד עם כל המגינים האנושיים המסכנים שלהם כי אין דרך אחרת . ולאחר מכן להחזיר את המוסר בשביל לסייע לאזרחים חפים מפשע בלבד.

דילוג לתוכן