news08.net/ads.txt

השגרירה ציפי חוטובלי הגישה את כתב האמנה למלכה בטקס ממלכתי בארמון בקינגהם

בטקס חגיגי שנערך הבוקר (רביעי) לאורך שדרות המול ופארק סנט ג’יימס, הגיעה השגרירה הישראלית וילידת רחובות, ציפי חוטובלי מלווה בבעלה אור אלון ושלושת בנותיהם לארמון בקינגהאם על מנת להגיש את כתב האמנה למלכה אליזבת’ השנייה. חוטובלי היא האישה הראשונה הממלאת את התפקיד המרכזי בשירות החוץ הישראלי.

טקס הגשת כתב האמנה המסורתי התקיים הבוקר, ובמסגרתו השגרירה חוטובלי עשתה את דרכה לארמון כאשר היא מלווה בכרכרת סוסים וחיילי משמר מלכותיים של הוד מלכותה. עקב מגיפת הקורונה, המלכה נמצאת בימים אלה בטירת וויזנדור ומקיימת את המפגש עם הדיפלומטיים באופן ווירטואלי.

השגרירה חוטובלי אמרה מיד בסוף הטקס הרשמי: “מרגש במיוחד להיות השגרירה האישה הראשונה בבריטניה ולייצג את מדינת ישראל. אני שמחה להגיע לכאן, לארמון בקינגהם, ולהגיש להוד מעלתה את כתב האמנה כנציגת מדינת ישראל בממלכה המאוחדת. המלכה נתנה לי את ברכתה, ונפרדנו בברכה היהודית המסורתית למפגש עם מלכים “שנתן מכבודו לבשר ודם”. הייתה לי הזכות להוקיר לה תודה עמוקה בשם מדינת ישראל ולחזק את הקשר בין שתי הדמוקרטיות שלנו”.

השגרירה חוטובלי הוסיפה: “בתקופה שאני נמצאת כאן, שיתוף הפעולה בין שתי המדינות שלנו התחזק והתעצם. מעבר לכל, בשנה זו העבודה המשותפת המשמעותית ביותר התקיימה בתחום הרפואי – שירותי הבריאות הישראליים בשיתוף עם ה-NHS הבריטי, הצליחו להגיע לפתרונות יצירתיים להתמודדות עם נגיף הקורונה. יחסי ישראל ובריטניה נמצאים בתנופה ונמשיך לפעול להרחבת שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בבריאות, בביטחון, בכלכלה ובתרבות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן