news08.net/ads.txt

השוד המזוין עם האקדחים השלופים באילת – פוענח | ואלו הפרטים

“הם איימו שאם נעז להזעיק את המשטרה הם יודעים היכן אנחנו גרים ויגיעו אלינו. פחדנו. עברנו טראומה קשה מאוד. סיוט. סרט אימה, קשרו וכפתו אותנו שלא נזעיק עזרה”.

חמישה שבועות חלפו מאז אירע השוד המזוין באילת בבית המשפחה המוכרת של איש העסקים המקומי – והנה – הפענוח המלא.

כזכור, במהלך חודש דצמבר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל, אודות שוד מזויין בבית פרטי באילת, מיד עם קבלת האירוע הוקם צוות חקירה מיוחד אשר פעל במטרה לאתר את החשודים במעשה. במסגרת פעולות חקירה מאומצות ואינטנסיביות, הופעלו מגוון אמצעים טכנולוגים אשר סייעו בהתחקות אחר זהות החשודים. בתוך כך, ימים ספורים לאחר האירוע, הצליחו להתחקות בלשי משטרת מרחב אילת אחר החשודים ופשטו על בתיהם של 7 חשודים (ביניהם קטין) וביצעו חיפושים נרחבים בהם נתפסו תכשיטים וכסף רב.

מתוך החקירה עלה כי החשודים תכננו בקפידה את ביצוע השוד וביום 28.12.22 בשעות הצהריים, הגיעו שלושה חשודים לבית הקורבנות באילת, נכנסו בעורמה לבית תוך שהם כופתים ומאיימים באקדחים על שלושת בני המשפחה ששהו באותה העת בבית. אב המשפחה נדרש להוביל את השודדים למקום בו הוא מחביא את התכשיטים והמזומנים. הנוסף נלקחו מהווילה תכשיטים יקרי ערך ומאות אלפי שקלים במזומן.

“הם איימו שאם נעז להזעיק את המשטרה הם יודעים היכן אנחנו גרים ויגיעו אלינו. פחדנו. עברנו טראומה קשה מאוד. סיוט. סרט אימה”, נאמר לחוקרים על ידי בעלי הבית ההמומים בעת החקירה, “קשרו וכפתו אותנו שלא נזעיק עזרה”.

שלושת החשודים נמלטו מהמקום כשבידיהם מאות אלפי שקלים ותכשיטים בעלי שווי רב. עם התקדמות פעולות החקירה בתיק, נעצרו שני חשודים נוספים ושלושה שוחררו ע”י בית משפט. כאמור, מעצרם של חמישה מהחשודים הוארך מעת לעת והשבוע עם השלמת החקירה, הגישה פרקליטות מחוז הדרום הצהרת תובע ובכוונתה להגיש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

ממשטרת ישראל נמסר: “משטרת ישראל תיאבק בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד פורעי חוק אלימים הפוגעים בשלומם וביטחונם של האזרחים”.

צילום: דוברות המשטרה - ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן