news08.net/ads.txt

השוק העירוני ביבנה ייפתח – כל הפרטים בכתבה

עם קבלת החלטת הממשלה המאפשרת את חידוש הפעילות בשוק העירוני ביצעה העירייה שורה של פעולות להתאמת המקום לסוחרים ולקונים. במקום בוצעו פעולות היערכות לפתיחת השוק וניקיון יסודי, תליית שלטי הסברה, התקנת מדבקות רצפה במטרה לשמור על מרחק בין הקונים, הפעלת כריזה עם הנחיות לשמירה על בריאות הציבור ועוד.

ראש העיר, צבי גוב-ארי אישר את חידוש הפעילות במטרה לאפשר לתושבים לבצע את קניותיהם במקום וכן לסייע לסוחרי השוק. “אני קורא הן לסוחרים והן מהקונים להקפיד על ההנחיות ולנקוט במשנה זהירות. פקחי העירייה יפעלו לוודא שמירה על ההנחיות ולהבטיח קנייה בטוחה, בריאה ונעימה”.

מפעיל השוק פועל לעמידה בכל הכללים המחייבים הנוגעים להפעלת שווקים כפי שנקבעו ע”י משרד הבריאות. חשוב לציין כי בכניסה תוצב עמדה לבדיקת חום, הנכנסים יחויבו לעטות מסיכה ולשמור על מרחק בין אחד לשני ובמתחם השוק יוצבו עמדות חיטוי אלכוג’ל. הציבור מתבקש להישמע להנחיות הסדרנים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן