news08.net/ads.txt

השוק העירוני (הישן) ברחובות ייפתח מחדש; יניב מרקוביץ’: “קנו בשוק! קנו מסוחרים מקומיים!”

בהתאם להודעת ממשלת ישראל אמש, השוק ברחובות ייפתח ביום חמישי בבוקר לאחר אישור ראש העיר, רחמים מלול, ובכפוף לתנאים הבאים: תווסת כניסת האנשים לשוק, לרבות העובדים ובעלי העסקים, כך שבכל עת לא ישהו אנשים באזור הפתוח לציבור ביחס של יותר מאדם אחד לכל 20 מ”ר.

העירייה תקבע ותיישם מנגנון להגבלת מספר השוהים בשוק, וכן תציב שלט לעניין מספר השוהים המותר במקום, כמו כן, העירייה תקפיד ככל האפשר, על שמירת מרחק של 2 מטרים לפחות בין אנשים בשוק, לרבות בתורים וזאת לשם מניעת צפיפות. יסומנו מקומות המיועדים לתור ויוצב שלט לעניין שמירה על מרחק. תישמר ההקפדה על כללי ההיגיינה וחיטוי המשטחים. בשטחי השוק יוצבו מתקנים עם חומר לחיטוי ידיים. הרשות המקומית לא תאפשר ישיבה לצורך אכילה של מבקרים בשטח השוק, ולא תאפשר כניסת אנשים שאינם עוטים מסיכה לשוק. לצד זאת, העירייה החלה בשבועות האחרונים להכין את השוק החדש לפתיחה, ובמקום מתבצעות עבודות התאמה בתחום החשמל, התקשורת, החנייה, הרחבת הדוכנים וכיו”ב.

רחמים מלול, ראש העיר: “כבר לפני כשבועיים פניתי במכתב לראש הממשלה בבקשה להורות על פתיחת השווקים העירוניים, שכן אין היגיון בהחלטה להשאיר מרכולים פתוחים ושווקים סוגרים, מנגד. אני שמח שהממשלה הורתה על פתיחת השווקים. עיריית רחובות כבר נערכה לקראת פתיחת השוק והפעלתו תוך שמירה על כל ההנחיות של משרד הבריאות , וזאת באמצעות הצבת פקחים ומחסומים בכניסה לשווקים, והקפדה מרבית ועמידה בכל תנאי התו הסגול

יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: ” פתיחתו המחודשת של השוק הישן מתבקשת, ולדעתי הייתה צריכה להתבצע כבר מזמן. אני קורא לתושבים לתת פרנסה לסוחרים המקומיים ודווקא בימים אלה לקנות תוצרת טרייה בשוק . זו ההזדמנות של כולנו לעשות מעשה ולחזק חקלאות וכלכלה ישראלית. אנחנו מודעים לכך שהשוק הקיים בעל תשתית ישנה, ועובדים כאמור על הפעלתו של השוק החדש מהר ככל האפשר. אנו קוראים לתושבים: קנו בשוק! קנו מסוחרים מקומיים!”
ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: “אנו פועלים לאכוף את הנחיות משרד הבריאות כך שיהיה בטוח לקנות בשוק . אנו נעשה מבקשים להישמע להוראות הפקחים בכניסה, כדי לשמור כראוי על בריאות הקונים והסוחרים בעת השהיה במתחם השוק”.
סמדר כהן, יו”ר וועד סוחרי שוק ביל”ו: “תושבי רחובות והסביבה היקרים – אני קוראת לכם לחזור אלינו, לסחורה טרייה, לחום ולמשפחתיות שרק השוק יכול להעניק. בשבועות האחרונים כשהיינו סגורים התקשרו אלי ולחברי לקוחות רבים שחיכו לפתיחת השוק כדי להגיע ולקנות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן