השחקן דניאל ליטמן במפגש להרמת מורל עם צעירי העיר לוד

מחלקת הנוער בעיריית לוד חילקה מארזים מפנקים לנערות ולנערי לוד. המארזים כללו כרטיס כניסה לערב הפוגה עם השחקן דניאל ליטמן.

מחלקת הנוער בעיריית לוד יצאה השבוע במבצע חלוקת מארזים מפנקים לנערות ולנערי לוד, כאשר בתוך המארז חיכתה הפתעה – כרטיס כניסה לערב הפוגה והרמת המורל עם השחקן דניאל ליטמן

שאת בחירת הבאתו ללוד הנוער בחר באמצעות סקר שנערך בקרבם.

במפגש עם ליטמן שנערך ברחבת תיכון דרכא בגני אביב השתתפו כ-300 בני ובנות נוער ששמעו ממנו על חשיבות ההתנדבות והנתינה, כיצד להצליח ולהתגבר על תקופות קשות בחייהם ואף שמעו ממנו סיפורים מרתקים ששמע מחיילי צה”ל עמם נפגש בימי הלחימה. במפגש נהנו המשתתפים גם מדוכני מזון וצמידים להעלאת המורל.

ניקול שוורצמן – תלמידת כיתה י”ב בבית ספר אורט הקריה למדעים, שיתפה: לאחר כחודש ימים שבהן לא יצאנו כמעט מהבית ושקענו למחשבות, היה נחמד לצאת ולהתאוורר. קיבלנו מליטמן מוטיבציה להילחם ולנסות ולהצליח, ושאנו חייבים להכתיב לעצמנו את החיים”.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: דוברות לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן