השמחה נגדעה | רב״ט אושר שמחה ברזילי הובאה למנוחות במזכרת בתיה

מטח ירי של כבוד נורה בבית העלמין הצבאי במזכרת בתיה היום בשעה 16:00 בצהריים כחלק מטקס הקבורה הצבאית שנערך לרב”ט אושר שמחה ברזילי

מטח ירי של כבוד נורה בבית העלמין הצבאי במזכרת בתיה היום בשעה 16:00 בצהריים כחלק מטקס הקבורה הצבאית שנערך לרב”ט אושר שמחה ברזילי.

השמחה נגדעה – אושר, סמלת המבצעים בחטיבה הצפונית של אוגדת עזה, נפלה על הגנת המולדת במוצב נחל עוז. “בשעה קשה זו אנו מחבקים את ליאור, תיקי, ספיר, עדן, ירין, ירדן, חן וכל המשפחה”, אמר גבי גאון ראש המועצה.

אושר היא הקורבן השלישי ממזכרת בתיה שמצא את מותו במצבע חרבות ברזל.

ביום שישי הובאה הילה קיילין ז”ל למנוחות. הילה, שהפיצה כל חייה אור ושמחה, השתתפה במסיבת הטבע ברעים, יצרה עם משפחתה קשר והספיקה לספר על מה שאירע. בשעה 9:24 התנתק הקשר עמה. היא נטמנה ב-13.10, והותירה משפחה כואבת ויישוב פסטורלי עצוב.

ביום שני שעבר, שרגא חסיד ז”ל נהרג  מפגיעת טיל באשקלון אחרי שיצא לבקר ולעודד חבר ותיק – פצוע מנתיב העשרה שאיבד חלק ממשפחתו. שרגא היה נשוי לשלומית, אב לשלוש בנות ובן וסבא לשנים עשר נכדים שאהבו והעריצו אותו. שרגא היה איש ערכי של נתינה. עסק בצורכי ציבור כל חייו וכך גם נהרג. איש משפחה אוהב וסבא נפלא לנכדיו. ממשחררי ירושלים במלחמת ששת הימים שאהב את העם והמולדת אהבת נפש. איש שמח עם שלייקס ושפם בעל חוש הומור ובדיחות ביידיש. חובב מושבע של ארכיאולוגיה והיסטוריה של עם ישראל.

◼️ לקבוצת החדשות במזכרת בתיה לחצו כאן

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן