news08.net/ads.txt

התושבים זעקו – המועצה נענתה: גן יבנה מבצעת תהליכי ייעול ושדרוג במערך הניקיון

המועצה המקומית גן יבנה ממשיכה בקיום עבודות לחידוש, פיתוח ושדרוג תשתיות, הקמת מתקנים, ושדרוג השירותים ברחבי היישוב.

לאור פניות מתושבים שונים שנוגעות לרמת ניקיון היישוב, המועצה מבצעת תהליכי ייעול ושדרוג במערך הניקיון. כך, בין היתר, במכרז החדש שנחתם עם קבלן הניקיון הוחלט להכניס מספר שינויים בניהם קליטה של מכונות ניקיון חדשות ומתקדמות, תגבור בעובדים, הגברת הפיקוח על עבודת הניקיון ועוד. בשלב הראשון קיבלה המועצה שלוש מכונות ניקיון חדשות שאליהן מחובר צינור לחץ אוויר ומים (גרניק) לניקוי יסודי ובהמשך תגיע מכונה נוספת שנועדה במיוחד למדרכות.

נמשכות העבודות לשיפוץ ושדרוג המקווה וכבר בוצעו בו עבודות טיח וחידוש, נחנך מבנה חדש לשירות הפסיכולוגי החינוכי במסגרת שיפור השרות לתושבים, בקרוב יחלו העבודות לביצוע כיכר חדשה בכביש מנחם בגין ותיקון כללי של הכביש, נמשכים הריסוסים כנגד יתושים ומזיקים נוספים, אנו עומדים בקשר עם משרד התחבורה על הוספת תחנות אוטובוס מקורות נוספות ברחבי היישוב, נמשכות העבודות על פארק בגודל 40 דונם – נמשכת הקמת הבריכה האקולוגית, נמשך הליך הנחת מרבדי הדשא ועבודות הפיתוח, החל הליך לתכנון הקמתה של כיכר חדשה על ציר הרצל בסמוך למתנ”ס גן יבנה, אושרה הקצאת קרקע להקמתה של תחנת מד”א חדשה שתשרת את תושבי גן יבנה, לאחר בדיקות מקיפות שקיימנו ולאחר שבחנו את הנושא הן מבחינה הנדסית והן מול מפעל הפיס חתם ראש המועצה על אישור להקמתו של אולם ספורט בשטח בית הספר מכבים, הוסרו המגבלות של רשות העתיקות והעבודות על כביש היציאה הצפוני נמשכות.

ראש המועצה, דרור אהרון: “יחד עם חבריי להנהלת המועצה אנו פועלים למען תושבי היישוב בכל תחומי החיים. אנחנו קשובים, פועלים לאיתור צרכים, מנתחים היכן אנו צריכים להשתפר ולהתייעל, מה חשוב לתושבים שלנו וכך אנו בונים את תכנית העבודה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן