news08.net/ads.txt

“התחזה לנער וסחט תמונות עירום מקטינים”: כתב אישום נגד מורה מלוד

מנחם שניאור חי ישראל, מורה בבית ספר בלוד בן 35, נאשם בעבירות רבות של הטרדה מינית, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 בהסכמה שהושגה במרמה ועבירות של סחיטה באיומים. כתב האישום, שהוגש היום (שני) לבית משפט השלום בראשון לציון, מפרט כיצד פנה הנאשם לנערים בהודעות באפליקציית מסרים והציג עצמו כבן גילם. על-פי האישום, הוא ביקש מהם לשלוח לו תמונות עירום וסרטונים מיניים ואיים עליהם אם לא ייענו לדרישותיו.
חי ישראל  נעצר לחקירה בשבוע שעבר  בחשד שסחט מינית נערים בני 15-14 באפליקציית מסרונים ברשת. לפי המשטרה, הוא פנה לקטינים שונים במועדים שונים באמצעות הודעות באפליקציית “Hangouts”. בכתב האישום, שהוגש על-ידי עו”ד דפנה גסנר-פרנבך, מתואר כי חי ישראל פתח שני פרופילים מזויפים באפליקציה ודרכם התכתב עם נערים כשהוא מציג את עצמו כנער חרדי – כל זאת בעת ששימש מורה לילדים בכיתות ב’ ו-ג’.

כמו כן, במסגרת ההתכתבויות הנאשם ניסה לשכנע את הקטינים לשלוח לו תמונות וסרטונים שלהם בעלי אופי אינטימי, כאשר בחלק מהמקרים הנערים נעתרו לבקשותיו, ואילו כאשר הפסיקו להיענות לו – איים על חלקם כי זהותם ידועה לו וכי יפרסם את דברי ההתכתבות ביניהם. כמו כן, הנאשם פנה לאשתו של המתלונן ושלח לה את סרטון העירום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה, ציינה עו”ד גסנר פרנבך: “מספר העבירות, גילם הצעיר של הנערים אליהם פנה המשיב, העובדה כי המשיב הצליח לקבל את מבוקשו מאחד הקטינים, כמו גם דפוס הפעולה הברור שבו נקט המשיב לאורך התקופה – כולם ביחד מצביעים על המסוכנות הרבה הנשקפת מכיוונו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן