news08.net/ads.txt

התחזית השבועית על פי התרולוגיה של עוזי הכוהן

כמו בכל שבוע: התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט של עוזי הכוהן והפעם לשבוע שבין ה-27/05/22 ועד ה-02/06/22.

טלה:

בלבול רגשי וחסר יכולת להתמקד ולבחור בדבר אחד. משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שבשבוע זה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושא יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: משברים ישנים שבים ומכים בזוגיותכם והדבר יוצר בלבול רגשי בתא הזוגי שלכם. תהליכים אלו מלמדים שאתם זקוקים ליד מכוונת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שידריך ויכוון תוכל להניע מהלכים שאמורים בסופו של דבר להפוך אתכם למאושרים. לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ”ד, ט”ז), “כי שבע ייפול צדיק וקם”. ההגדרה של “צדיק” אינה ‘מי שאינו טועה לעולם’, אלא – דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

שור:

השבוע מתנהל אצל רבים מכם מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים אווירה מתוחה. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. באופן כללי: רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. באופן כללי יש לכם נטייה השבוע להיגרר לסחבת או לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל שור שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

תאומים:

נכון שיש לכם יום הולדת איך אין לכם הרבה חשק לחגיגות ומסיבות. תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך ששורה עליכם. בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק. בריאות: ברפואה אין צחוק אבל בצחוק יש הרבה רפואה. השבוע השתדלו לצחוק.. לצחוק יש כוח מרפאה שיש בכוחו לשפר את מצבכם לכן ציחקו מכל הלב  כמו כן, טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים או שטיפה אנרגטית מומלצים מאוד בעבורכם ויכולו בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. המלצה: זמן יום ההולדת הוא בדיוק הזמן הטוב ביותר לפרגן לעצמכם מתנה!! בדמות של: חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בתקופה הקרובה וב”ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי למשוך לתוך חייכם שפע, בריאות והצלחה. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, חודש סיוון טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מקדשת את רכישת הידע והחכמה. אדם צריך שתהיה מחשבה מאחורי מעשיו ולשם כך הוא חייב ידע. צבירת ידע וחכמה מביאה להתפתחות אף מעבר לנלמד. ועל כך נאמר: “החוכמה מחייה את בעליה”. אנחנו חייבים להקדיש יותר זמן ללימוד ואז גם נתמלא בעוד חכמה מאת השם.

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב לפעול בנחישות ולהפגין את יכולותכם המקצועיות. בשבועות האחרונים, עברתם מבחנים לא פשוטים (וזאת בלשון המעטה). כעת מתחיל זמן של שינוי. במקום הנמוך שבו הייתם בעבר, הבנתם לבסוף שרק אתם אחרים לגורלכם. הבנה זו, היא המפתח לשינוי שמתחולל כעת ושאותו אתם מבקשים לעצמכם. חז”לנו מלמדים, שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו! רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ/לקדם את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מעז מתוק… זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. באופן כללי: השבוע יושם הדגש על כל מה שקשור לתחום העבודה והקריירה. רצוי להיות יותר תָקִיפים במקום העבודה ולהביע את דעתכם בצורה ברורה ונחרצת. במידה ויש לכם ביקורת על נושא זה או אחר, השתדלו להעביר אותה בנימה חיובית. אם תבחרו בעיתוי המתאים ובמילים הנכונות, דעתכם תתקבל. לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. זהו זמן מצוין לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה. בעבודה: זוהי תקופה דומיננטית בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שבוע זה. לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת. בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, באחזקה ושיפוץ. לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. הציטוט השבועי: “מִי הָאִישׁ הֶחָפֵץ חַיִּים? אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע, וּשְׂפָתֶיךָ מִדַּבֵּר מִרְמָה. סוּר מֵרָע וַעֲשֵׂה טוֹב, בַּקֵּשׁ שָׁלוֹם וְרָדְפֵהוּ.” (דוד המלך. תהילים לד). שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור או ישפלו אל הקרקע.

אריה:

השבוע מומלץ לפעול בבגרות ומתוך לקיחת אחריות. לפני כול פעולה או מעשה, מומלץ לכם בחום לחשוב ולא להגיב באופן ספונטני. באופן כללי: המון כעס וחוסר שבעות רצון מתהליך כזה או אחר גורמים לבני מזל אריה להסתובב עם האף באדמה. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של התחשבות בזולת ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר דיפלומטית, ידידותית וחברותית עם האנשים שסובבים אתכם. בעבודה: משימה שעליכם לבצע דורשת מכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם. למעשה, ניתן לומר שהשבוע יש מי שבוחן אתכם ושם לב לכל מהלך אותו אתם עושים. נכונות להשקעה והימנעות מראש קטן יסיעו בידכם ליצור רושם חיובי על פועלכם. לנגשים לטסט ולמבחן נהיגה והנגשים למבחן קבלה צפוייה ב”ה הצלחה. גם בבית אתם נדרשים השבוע להיות הצד שמגשר, מפשר ומשכין שלום. נסו להיות קצת יותר רגועים, הימנעו ממאבקי אגו ומשחקי כוחות וגלו סבלנות וסובלנות, הדבר יאפשר לכם ליצור בבית אווירה טובה יותר בעיקר עם הילדים ובני הנוער. כמו כן נצלו את חופשת סוף השבוע לעשייה משפחתית משותפת, כדי ללכוד את בני הבית. זוגיות: מתח וחוסר פרגון הדדי גורמים לריחוק ולקרירות שאינם כורך המציאות. נכונות להקשבה וויתור על עקשנות חסרת תכלית, יכולים לשפר את מצבכם. בכלל, נושא התקשורת הזוגית חייב להשתבח. רק בשיחה ובדיבור, ניתן ליצור אווירה שתופית שתשפיע לחיוב על כל המתרחש בבית ומחוצה לו. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:

שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה”אני מאמין” שלי לאורך הדרך ומנסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו. הגישות שלנו מתחילות במחשבות שלנו.  את מחשבותינו אנו יכולים ואף רצוי שננהל ונסלול אותן. גרעין מחשבותינו הינו באמונות השונות שלנו.

בתולה:

היכולת לשתף פעולה עם הסובבים אתכם חשובה מאוד בשבוע זה. צורך לחדש מתוך מחשבה על עתיד טוב יותר גורם לרבים מכם למחשבות רבות שקשורות גם לעתידכם המקצועי וגם על הדרך שבה עליכם לנהוג בתקופה שכזו. באופן כללי: זהו שבוע חיובי מלא במחשבות ובתוכניות לגבי העתיד הקרוב. בבית: חוסר יכולת לאזן בין הרגש לבין ההגיון עשוי להוביל למצבים של חיכוך וחוסר הסכמה. במקרים שכאלה, מומלץ בחום לנסות ולפעול דווקא במתינות ולא באגרסיביות. זכרו!  שמקורו של האושר, הוא בהרמוניה הפנימית שבין הראש והרגש. עבודה: הקלף השבועי מצביע על שבוע גדוש שיצריך מכם חשיבה בוגרת, נטילת אחריות והגדלת ראש. גם בעבודה שיתןף פעולה עם הסובבים אתכם יאפשר לכם לפעול ביעילות רבה יותר. זוגיות: יש למצוא את הדרך לתת לזוגיות שלכם מענה שיעניק תחושת ביטחון הלחץ שקיים מסביב אינו תורם לכך לכן בשבוע זה יש לגלות אחריות זוגית ובגרות זוגית גם אם הדבר דורש מכם להיות הצד שמוותר. נטייה לעולם הרוח מזמנת לרבים מכם מפגשים עם תכנים ונושאים שקשורים באמונה, דת וכוחמת חיים. טיפ לשבוע טוב יותר: קריאתו של פרק עד’ בספר תהילים נועדה בדיוק לשבוע שכזה ובכוחו הרוחני להסיר ולהקל מעליכם ומעלינו כולם את חרון האף של השם יתברך ולעורר מלפניו את מידת הרחמים. רצוי לקרוא את הפרק מידי יום במשך כול ימות השבוע. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר.

מאזניים:

רבים מבני מאזניים מתמודדים בשבוע זה עם המצבים הבאים: תהליך שהסתיים וכעת יש לצאת לדרך חדשה, או קשר זוגי שנגמר ותם זמנו או למשל סיום עבודה וכדומה. המהות מלמדת על תקופה שחולפת או מסתיימת ועל נכונות מצדכם לצאת לדרך חדשה מתוך מקום של אמונה ביכולותיכם. באופן כללי: הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לכם להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי. בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח. בעבודה: מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם. אצל חלקכם יש התמודדות אל מול אובדן עבודה או הפסקת עבודה. תהליך זה לא נעים אך עדיין אין זה סוף העולם וניתן לראות שעבודה חדשה או תעסוקה חדשה נמצאים ממש מעבר לפינה. כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך  שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים. זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. טיפ לשבוע טוב יותר: שנופלות עליכם צרות, תוכלו לבחור האם להתמרמר ולהפוך את עצמכם לקרבן, או האם לראות את הטוב שבדבר, להאמין שגם אם זה לא מובן\נעים זה לטובה, ללמוד את השיעור ולהמשיך הלאה. צורת הראיה שלכם, תעצב את התחושות שלכם, שישפיעו על החשיבה והמעשים שלכם ולבסוף יימשכו לחייכם את מה שאתם מאמינים בו. שבוע מבורך, חודש מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: מה שלא נמצא בתנועה מתמדת מאבד מהחיות שלו. עלינו לוודא שאנחנו כל הזמן מתקדמים. שם נמצא האושר האמתי. חשוב לדעת שבסופו של דבר פחות משנה מה השגנו בחיים, הרבה יותר משנה מי הפכנו להיות בזמן שניסינו להשיג את מה שרצינו.

 עקרב:

זמן טוב להוביל, להנהיג ולצעוד קדימה. הישג שנזקף לזכותכם מעלה את הערך העצמי שלכם, שבוע חיובי בפתח. כעת אתם מוצאים שוב את הכוח, המרץ, הנחישות והאמונה שהיו מנת חלקכם בעבר. כלים אלו יעזרו לכם לשוב לנתיב של עשייה ולהתמודד בהצלחה עם העתיד לבוא. בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. עכשיו הוא זמן טוב להביא לידי ביטוי את התחושה שקיננה בלבכם זמן רב, תחושה שאומרת שאתם שווים יותר ממה שאתם מקבלים. פניה שתעשה בכבוד ובחוכמה תוביל לתוצאות טובות. לדורשי העבודה, זהו שבוע טוב לקדם מהלכים שיש בכוחם להחזיר אתכם למעגל העשייה ממש בקרוב. לתלמידים שביניכם: למרות העייפות שעוטפת אתכם אל תרפו את ידיכם. זכרו! כגודל הקושי, כך גם גודל השכר, לכן השקיעו מאמץ נוסף, הדבר אפשרי ואף יוביל לתוצאות טובות. רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל עקרב יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. כמו כן מומלץ לנצל את אווירת יום ההולדת ליצירת מצבים אינטימיים ורגשיים. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. טיפול, מכירה או רכישה של כלי רכב מעסקים אתכם. חופשה או טיול עולים ובאים ולמרות הלוגיסטיקה שכרוכה בתהליך, הדבר מומלץ בעבורכם. שבוע נפלא, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: איש אינו אוהב את האדם ממנו הוא ירא, לכן היו טובים לזולתכם.

קשת:

השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה, מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים. בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים לקידום המבוקש. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בקרוב מאוד העניין מסתיים והצדק ב”ה יצא לאור. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. טיפ לשבוע טוב יותר: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר. שבוע מבורך, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא  לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, שאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של “נכון” מול “לא נכון” ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם.

גדי:

שבוע טוב ממתין לבני מזל גדי . הרשו לעצמכם להתרפק על השבוע שבא עליכם לטובה. עשו דברים שעושים לכם טוב, זה פשוט מגיע לכם. בשורה משמחת מגיע ויוצרת בעבורכם מצב טוב לשיפור מעמדכם. עזרה שמגיע ממקור חיצוני פותחת לכם דרך חדשה. נושאים שקשורים בהתחלות חדשות ובבשרות טובות ממש בדרך אליכם כמו למשל: תיחלתה של עבודה חדשה או תחילתו של הריון חדש או זמן של לידה והרחבת המשפחה. יהיה אשר יהיה הדברים אשר קורים חיוביים בעבורכם. בעבודה: לאחר תקופה לא קלה אתם ניצבים בפתחו של עידן חדש. הקלפים מצביעים כל כך שהחלטות שיתקבלו כעת, יניבו תוצאה חיובית. לכן חשוב שהחלטות אלו יתקבלו במלוא תשומת הלב הראויה. זהו זמן טוב לתכנן תוכניות לטווח רחוק ולבחון הרשמה ללמוד ולרכישת כיוון מקצועי מתוך עניין ואהבה.  כספים: שיפור בתחום זה יאפשר לכם לממש רצון כזה או אחר שעד עתה נמנעתם מלבצע. זוגיות: שבוע חיובי עם אפשרויות יפות לפיוס, השלה ויצירת הרמוניה זוגית. השבוע יש לשבור את השגרה ולהקדיש מזמנכם כדי לחזק ולהעמיק את הקשר הזוגי. טיול משותף או חופשה קצרה ורומנטית יסייעו בידכם להצית את הניצוץ שכבה. לאלו מכם ששוקלים לקבל עזרה  ביצוב התא הזוגי, זוגיות אל תהססו לעשות זאת עזרה שתקבלו מבחוץ תשפיע לחיוב על זוגיותכם. התעסקות בכליי תחבורה כמו למשל: קנייה, מכירה, תיקון רישוי וכדומה מצרים את תשומת לבכם. טיפ לשבוע טוב יותר: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  שבוע מוצלח, חודש פורה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, שאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של “נכון” מול “לא נכון . ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם.

דלי:

השבוע הקרוב מוצא אתכם עסוקים בעיקר בנושאים שקשורים ביכולות כלכליות ובכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות שלכם תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכלים העתידיים ביתר תבונה. בבית: זהו שבוע טוב לטפח ולחזק את יסודות הבית והמשפחה. בעת הזו של סגר ושהייה משותפת בבית, כולנו צריכים לגלות רגישות ולהיות קשובים לצרכים של בני ביתנו. ניצולו של הזמן המשפחתי המשותף בצורה חיובית ובונה, יעניק למשפחתכם יסודות יצבים לצד זכרונות נעימים של משפחתיות בימי קורונה. עבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבסס את מעמדכם המקצועי. חילוקי דעות עם עמיתים לעבודה חייבים להתברר באופן בוגר ואחראי. לאלו מכם שמחפשים עבודה, מראים הקלפים שדווקא כעת עולות ובאות הזדמנויות טובה לחזור למעגל העשייה ואם באמת תרצו ב”ה ממש בקרוב תוכלו לעבוד שוב.. זוגיות: חילוקי דעות גורמים לריחוק פיזי ונפשי כאחד. על מנת שתוכלו לבנות מערכת יחסים מאוחדת באמת, אתם צריכים לנסות להכניס את עצמכם לנעליו של בן/בת הזוג. נסו להבין איך נראה העולם מנקודת המבט שלו/שלה? רק לאחר שתעשו זאת תוכלו להבין מה קורה ולגבש דעה ממקום הגון. לרווקים: מחשבות על הקמת משפחה. אצל חלקכם ניתן לראות שנושא המגורים עולה על הפרק ונושאים שקשורים במעבר דירה ואו שינוי במקום המגורים עולה על הפרק. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  לא אלוהים עושה את הרע אלא בני האדם. אך מכיוון שכמו כל דבר בעולם גם הרע כפוף לאל הוא זקוק לאישור של אלוהים לפני שהוא פועל את פעולותו על האדם, קרי:פוגע באדם.

דגים:

שבוע של המתנה, שבוע של ציפיה ודריכות לראות מה יהיה? האטה של פעילות ועצירה של דברים. חשיבה כלכלית נבונה היא צו השעה. באופן כללי: הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. זכרו שהססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: גם כאן יש עצירה והמתנה אולם, יחד עם זאת ניתן לראות שיש היזדמנויות עסקיות שיכול לצוץ דווקא בתקופה הזו. לדורשי העבודה שביניכם: דווקא כעת ולמרות הקרונה זהו שבוע טוב למצוא עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי היזדמנות לתעסוקה. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אל תתחרטו על יום בחיים שלכם. ימים טובים נותנים אושר, ימים רעים נותנים ניסיון, ימים גרועים נותנים שיעורים, ימים משעממים נותנים הפוגה, ימים מדהימים נותנים זיכרונות, ימים מספקים נותנים משמעות.

 

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

 יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן 052-3646914

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן