news08.net/ads.txt

התחזית השבועית של עוזי הכוהן על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט – עד ה-28/07/22

התחזית השבועית של עוזי הכוהן על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט – עד ה-28/07/22

טלה:

שבוע חיובי בפתח. באופן כללי: המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על תחושת בדידות ושאתם חשים שאתם לבד. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים, צוות עובדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. כדי ליצור שינוי יהיה עליכם ליצור נתיבי עניין וצמיחה חדשים לצד אלו שקיימים ולאו דווקא במקומם. אצל חלקכם ניתן לראות שפנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם. עשו זאת! לא תצטערו. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בעזרת השם עד תום השנה האזרחית. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

שור:

קושי בשמחה פנימית כתוצאה מחוסר וודאות. המתנה, ציפייה וישיבה על הגדר. רבים מבני מזל שור נמצאים בשבוע זה במצב בו הם צרכים לתת תשובות ולהגיע להחלטות לגבי מהלכים כאלה ואחרים אשר אמורים לשנות את חייהם. הקלפים מצביעים על כך שעדיין אינכם בשלים לתת את התשובה האמיתית והנכונה ביותר בעבורכם. לכן אל תמהרו להשיב. גם אם לוחצים אתכם, הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן קצר על מנת שתוכלו לחשוב על הדברים בצורה עמוקה ואמיתית . מענה חפוז שלא תושקע בו מחשבה עשוי להוביל לסיבוכים בשלב מאוחר יותר. ולכן עליכם להיות שלמים עם החלטתכם. הקלפים מצביעים על חשש כזה או אחר אשר מונע מכם את תחושת הנחרצות לה אתם זקוקים. יתכן ויש נושא לא פתור בעברכם אשר גורם לקיבעון. על מנת שתוכלו להתמודד ולהשתחרר מקיבעון כזה או אחר, עליכם להתרכז בכאן ועכשיו ! הביטו סביבכם ובדקו האם היקום מחייך אליכם? היו ערים לסימנים אשר אמורים להצביע על כך שאתם בוחרים נכון ושאבו מהם כוח ועידוד. עבודה: צפיה והמתנה שמשהו יתרחש יוצרים מתח בלבבכם. לא מומלץ לתת אימון עיוור בקולוגות ובאנשים אחרים שיעשו בעבורכם. זוגיות: דברים שונים בזוגיות שלכם דורשים מכם התייחסות אחרת ממה שנהגתם עד כה. נטיית לבכם הראשונית היא להתעלם ולקוות שהדברים יסדרו מעצמם אך לא כך הם פני הדברים ורק התערבות עניינית תוכל ליצור שינוי ומפנה שיובילו לשחרור וליציאה לדרך חדשה או כזוג או כפרד.. כמו כן ענייניים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם..

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

תאומים:

נושא, עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. יחד עם זאת עליכם להיות זהירים ולהימנע מחיפזון מיותר אשר עלול לגרום לכם לחוסר תשומת לב לגבי הפרטים הקטנים אשר מרכיבים את התמונה כולה. עליכם לזכור שהחיפזון הוא מן השטן וחוסר זהירות יכול להוביל בסופו של דבר לעיכוב ולפגיעה במימוש תוכניותיכם. באופן כללי: יש לכם נטייה השבוע להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, בעת משבר, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מצב הרוח בשבוע זה לוחמני. מי מכם בני מזל תאומים שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. בריאות: לחץ נפשי וחוסר איזון רגשי יוצרים כאבים וחסימות אנרגטיות בגוף הפיזי. מומלץ לעשות הילינג או טיפול אנרגטי כדי לחזק את מערכת החיסון. שבוע רגוע ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון.. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה.

סרטן:

למרות הקיץ שבחוץ שבוע אפרורי ניצב בפתח וקלף שני המטות מלמד על מספר דברים. הדבר האחד: צורך בהתקדמות בהתרחבות. הקלף מעיד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, אל תסתפקו ברמה הנוכחית שלכם. חפשו דרכים נוספות וכיוונים חדשים למיצוי, פריצה, התקדמות ולצמיחה. עליכם לזכור כי החיים הם עסק רציני, לכן התארגנו וסדרו את הזמן שלכם, כך תהיו פחות לחוצים ותצליחו יותר. הנושא השני: דבר נוסף שהקלף מלמד הוא שאתם נמצאים בעמדת המתנה, בציפייה שמשהו יתרחש. נושאים שקשורים בקרירה, ביטחון כלכלי והגשמת יעוד נמצאים עדיין באמצע שלב. קטיפת פרות בעזרת השם צפוייה בחודש השני – פברואר 23. ועליכם להמשיך ולפעול במרץ לקידום עצמכם. בעבודה: זהו שבוע חשוב שיש בכוחו לפתוח בעבורכם אפשרויות חדשות לקידום והכרה. נסיעה או שליחות מטעם מקום העבודה או לצורך העבודה, מפגישה אתכם עם אנשים חדשים והדבר יכול להוביל לשיתופי פעולה חשובים. כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיק אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה כלשהי בנושא זה. כמו כן, עניינים הקשורים בחו”ל עולים על הפרק. זוגיות: למרות שיש לכם הסגות וביקורת כלפי בן הזוג, אינכם אומרים את אשר על לבכם והדבר גורם לקרירות ואף למתח מסוים. ביקורת שתאמר בצורה בונה ומתוך כבוד הדדי והתחשבות, תביא ב”ה לשינוי המתבקש. שבוע נעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

אריה:

שבוע חיובי בפתח. התעקשות להישאר בעלבון, בכעס או בעצב היא איננה בחירה נכונה. זכרו שמי שנרטב, הוא רטוב ומי שנעצב הוא עצוב ומי שנעלב הוא… עלוב לכן מהרו לסלוח, להבליג ולשחרר.. אחרי המון ריצות, סידורים, התחייבויות, מטלות ועומס רב, זוכים בני מזל אריה לשבוע הרבה יותר רגוע ושלו. הזדמנות לשינוי מבורך ניצבת בפתח. בקשה או דבר מה שמאוד חשוב לכם שיתגשם, או שישתנה, תלוי ועומד באופן בו תבחרו להסתכל על החיים. הימנעות מחשיבה שלילית והקפדה להסתכל ולהתמקד בדברים החיוביים שקיימים בעולמכם (ויש כאלה) תבטיח לכם שהשינוי לו אתם מצפים אכן ב”ה בו יבוא. מבחינה רגשית: הקלפים מצביעים על כך שבתקופה זו קיים חסך רגשי בחייכם. הדבר בא לידי ביטוי בכך שאתם חשים שאינכם מקבלים מספיק חום, תשומת לב, הקשבה, אהבה והתייחסות מהאנשים שיקרים לכם באמת. זוגיות: בכל הקשור ליחסים של בינו לבינה, באופן כללי השבוע הדברים בסדר, אך רבים מבני מזל אריה, חשים שהגיע העת לקדם צעד אחד נוסף נושא או עשייה שקשורים בקרבה, אינטימיות רומנטיקה, תשוקה והרמוניה בזוגיות בה הם מצויים, אך התחושה הנ”ל נשארת בלבם בלבד ויש חשש או בושה מלהעלות את הנושא בפני בני זוגם. שיתופו של בן הזוג בתחושותיכם הנה פעולה מומלצת ביותר. הדבר יביא לשיתוף פעולה אשר ישפר את הרגשתכם ואת הנאתכם ההדדית. שיפור אשר יבוא לידי ביטוי גם בתחומים אחרים מלבד בזוגיות שלכם. בעבודה: חלים שינויים והדבר יאלץ אתכם להסתגל למציאות חדשה. יתכן ובשלב זה, שינויים אלו אינם לרוחכם. אך בחלוף הזמן, תגלו את התרומה של השינויים הללו להמשך דרככם. טיול, הבראה או חופשה עולים על הפרק. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשהיום נגמר, בין אם היה לכם יום מעולה, ובין אם היה לכם יום מתסכל, לפני שתלכו לישון, ערכו עם עצמכם שיחת עידוד קצרה. בה תבטיחו לעצמכם שמחר תיצרו בעבורכם יום נפלא.

בתולה:

השבוע יתאפיין במצב רוח אפרורי. עייפות של הנפש ורצון למנוחה. ויתור למען רווח משמעותי יותר הוא המוטיב של שבוע זה. היכולת שלכם לוותר על דבר כזה או אחר מתוך בחירה אישית, תאפשר לכם לזכות בנקודות חיוביות. באופן כללי: רבים מכם נמצאים בשלב של חיפוש אחר תשובות לשאלות שמבלי שתקבלו עליהן תשובות מניחות את הדעת, לא תוכלו להתקדם שלב נוסף בסולם חייכם. כדי שתוכלו למצוא את אותו חלק חסר בפאזל שיסדר וישלים לכם את התמונה, יהיה עליכם להיפתח לעזרה מצד הסובבים אתכם. עשו זאת בלב שלם ומתוך ידיעה שתהליך זה של שיתוף או התייעצות הוא צורך חיוני בדרך למימוש שאיפותיכם בכל תחום ובכל עניין. משיכה על עולם הרוח ורצון להרחיב אופקים בעיקר מבחינה רוחנית עולים על הפרק ורבים מכם מחפשים להכניס לחייהם קצת יותר תוכן רוחני שיעניין את נשמתכם. בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות מסוימת מעיבה על מצב רוחכם. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח שסוררים כעת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חיסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה הרבה יותר מהר.

מאזניים:

צורך בהתלהבות, צורך בהפגנת יוזמה שמקורה באמונה, בנחישות ובידיעה שאתם מסוגלים ויש לכם את כול מה שצריך כדי להגשים את עצמכם. שבוע חיובי ניצב בפתח. עכשיו הזמן לקדם רעיונות לכלל ביצוע ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. השבוע יעמוד בסימן העבודה והקריירה. הקלפים מצביעים על כך שאינכם מודעים מספיק לפוטנציאל שטמון בכם ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם המקצועי והתעסוקתי. עליכם להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה יובילו לביצוע המהלכים הנכונים. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים נאים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. רומנטיקה: תחושת הלבלוב בלב נוצרת כתוצאה של רצון לפגוש בן זוג ראוי ואכן זהו זמן טוב לחשיפה להכרות ולמפגשים שיובילו בעזרת השם לחיבור זוגי ראוי. קשר וירטואלי שמתקיים על צג המחשב עשוי לעורר תקווה אך לבסוף לגרום לעוגמת נפש כדי לא להיפגע, הימנעו מחשיפת יתר ומהקלדה חפוזה על המקלדת. לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם: מומלץ להשתטות מעט ולהיפתח בלב שלם ובנפש חפצה לאתגרים וחוויות חדשות בתוך מסגרת הנישואים. טיול או חופשה קצרה מעודדת את רוחכם שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפיסה שלכם היא זאת המעשירה אתכם ואת סביבתכם. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכול בחיים. קחו לכם רגע וחשבו: האם אתם עשירים או עניים?

עקרב:

בני מזל עקרב ניצבים השבוע בפני אפשרויות חיוביות והזדמנויות חדשות לעשייה מבורכת למען עצמם. חשוב לזכור שגם אם הזדמנויות אלו מגיעות מהצד הקשה של החיים, טמון בהם הזרע לשינוי חיובי ולעשייה שיכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה יהיה עליכם להבין שני דברים עיקריים: האחד – לכל אדם יש בעיות והמפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. בנוסף עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב היא ללמוד להכיר את ההבדל בין “לקבל החלטות” לבין “להיסחף” לאן שהחיים מובילים אתכם. בנוסף חשוב לדעת שהזדמנות זו ניתנת לכם משמים ובמידה ותבחרו לקחתה תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. לאלו מכם שמחפשים עבודה, צפויה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר ליוזמה, לתכנון, להתלהבות, אמונה ולמרץ. זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת אינטימיות, ארוטיקה ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. תהליך זה, יבלום את השחיקה שלאחרונה חלחלה לעולמכם הזוגי והמיני. לרווקים: שבוע טוב להתחלות חדשות זה הזמן ליטול יוזמה ולהניע תהליכים שמקדמים זוגיות.. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הכעס הוא אחת התכונות ההרסניות ביותר. הוא עלול להזיק לנו ולסובבים אותנו מכמה בחינות: רוחנית, פיזית, רגשית וחברתית. למרות שהכעס הוא תכונה שלילית ורבת עוצמה, הוא עדיין יכול לשמש כמורה עבורנו וללמד אותנו דברים חשובים. הכעס מסוגל להראות לנו מי אנחנו באמת, מה חשוב לנו וכיצד אנו מתמודדים עם מצוקות ותסכולים.

קשת:

השבוע נפתח באווירה חיובית.זהו שבוע טוב לקדם דברים שחשוב לכם שיצליחו. למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מכם עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל האושר הנכסף עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים. כדי להיחלץ ממצב ולהתאפס יהיה עליכם לחשב את מסלולכם מחדש. קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי “נתקעים”. אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם – מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד. רק מתוך מקום של בגרות ושליטה תוכלו לממש את רצונותיכם. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. באופן כללי: זהו שבוע חיובי ובשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות שיש בשבוע זה כדי לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו”ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

גדי:

השבוע הקרב מבשר בעבורכם על שינוי מגמה חיובי שמשפר את תחושתכם האישית והדבר מוביל לכך שאתם רואים את הדברים שמתרחשים בחייכם באור אופטימי יותר. שבוע טוב ניצב בפתח. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה, רומנטיקה ועניינים שבלב כמו למשל רומן חדש או חידוש של קשר ישן וכו’. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. קשר רגשי שנרקם במקום העבודה, עשוי להסב לכם נזק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב. זוגיות: שבוע טוב להבעת רגשות ולרומנטיקה. זמן טוב לטפל ולהשקיע בריפוי וחיזוק הקשר הקיים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. לרווקים: קופידון בשטח ועכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק ועשייה נכונה תזמן ב”ה זוגיות. חופשה או טיול גורמים להנאה. שבוע מוצלח, ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת. אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך. התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

דלי:

שבוע חיובי ניצב בפתח זהו זמן לפיוס, חיבור וריפוי. רבים מבני מזל דלי מתחילים בעת הזו לקטוף וליהנות מפירות השקעתם. השלמה פנימית עם התהליכים שאתם עוברים מקילה עליכם לשאת אותם. הכרה או הישג שנזקף לזכותכם מחזק את ביטחונכם העצמי ומעלה את הערך העצמי שלכם. טיפול רפואי או בדיקה עוברים בעזרת השם בהצלחה. באופן כללי: גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת ב”ה לדרך חדשה. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”. לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. לאלו שהחלו בעבודה חדשה, צפוי קידום ניכר זמן קצר . זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה ופיסנית יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. ליוצאים לחופש או לנופש צפויה ב”ה הנאה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בני אדם זקוקים למשמעות בחייהם ממש כפי שהם זקוקים למזון ולמשקה. או כפי שהיהדות מנסחת זאת: “לא על הלחם לבדו יחיה האדם”.

דגים:

עייפות ודכדוך מלווים את רבים מבני מזל דגים. בתוך הלב, מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם מנסים לשדר עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. דווקא כעת שאתם חלשים מבחינה אנרגטית, כדי לדעת שלחיים יש כל-כך הרבה מה להציע. הבה לא נרשה לדאגה לגזול מאתנו אפילו חלק קטן מכל הטוּב שבורכנו בו. לכן הקפידו בשבוע זה להסתכל על חצי הכוס המלאה והתמקדו במה שיש ולא במה שאין. תהליך זה יסיע בידכם לצלוח את תקופת השפל הרגשי בה אתם מצויים. בעבודה: יש אכזבה מתהליכים שמתרחשים. הקלפים משקפים שעליכם להסתגל למציות חדשה. ככול שתמהרו להפנים את המצב כך יקל עליכם. לאלו מכם שלצערי איבדו את מקום עבודתם ממליצים הקלפים למרות הקושי שבדבר לא להיכנס למרה שחורה, להימנע מרחמים עצמיים ולנסות ולמצוא את ההזדמנות שגלומה בתהליך הכואב. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. קריאת פרק ו’ בספר תהילים תעניק לכם כוחות רוחניים שיעזרו לעבור את השבוע הקרוב ביתר קלות. סיעור מוחות : שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: 1. האם פגשתם אי פעם אדם שמח באמת? 2. אילו פעולות תהיינה אופייניות לאדם שמח באמת? 3. איך תוכל לשלב כמה מהן בחיים שלכם? שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מסגולותיו של הצדיק היא שכל מעשיו מוקדשים למטרה נעלה יותר. הוא לא אוכל רק לשם ההנאה מהאוכל, הוא אוכל על מנת לשרת את בוראו טוב יותר. בתלמוד נאמר: “צדיק אוכל על מנת להשביע את נשמתו”.

“יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה’ צוּרִי וְגואֲלִי”

“הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי”

בשלווה, בענווה ובעין טובה

עוזי הכוהן…

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן