news08.net/ads.txt

התחזית לשבוע הקרוב, עד ה-22/9/22《《 עוזי הכוהן קולע בול

פותחים שבוע בחדשות 08 עם כל מה שצפוי לכם השבוע: עוזי כהן עם התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 16/09/22 ועד – 22/09/22.

● טלה: שבוע של המתנה וישיבה על הגדר. קושי בשמחה פנימית כתוצאה מחוסר וודאות. רבים מבני מזל טלה נמצאים במצב בו הם צרכים לתת תשובות ולהגיע להחלטות לגבי מהלכים כאלה ואחרים אשר אמורים לשנות את חייהם. הקלפים מצביעים על כך שעדיין אינכם בשלים לתת את התשובה האמיתית והנכונה ביותר בעבורכם. לכן אל תמהרו להשיב. גם אם לוחצים אתכם, הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן קצר על מנת שתוכלו לחשוב על הדברים בצורה עמוקה ואמיתית . מענה חפוז שלא תושקע בו מחשבה עשוי להוביל לסיבוכים בשלב מאוחר יותר. ולכן עליכם להיות שלמים עם החלטתכם. הקלפים מצביעים על חשש כזה או אחר אשר מונע מכם את תחושת הנחרצות לה אתם זקוקים. יתכן ויש נושא לא פתור בעברכם אשר גורם לקיבעון. על מנת שתוכלו להתמודד ולהשתחרר מקיבעון כזה או אחר, עליכם להתרכז בכאן ועכשיו ! הביטו סביבכם ובדקו האם היקום מחייך אליכם? היו ערים לסימנים אשר אמורים להצביע על כך שאתם בוחרים נכון ושאבו מהם כוח ועידוד. עבודה: צפייה והמתנה שמשהו יתרחש יוצרים מתח בלבבכם. לא מומלץ לתת אימון עיוור בקולוגות ובאנשים אחרים שיעשו בעבורכם. זוגיות: דברים שונים בזוגיות שלכם דורשים מכם התייחסות אחרת ממה שנהגתם עד כה. נטיית לבכם הראשונית היא להתעלם ולקוות שהדברים יסדרו מעצמם אך לא כך הם פני הדברים ורק התערבות עניינית תוכל ליצור שינוי ומפנה שיובילו לשחרור וליציאה לדרך חדשה או כזוג או כפרד.. כמו כן ענייניים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם..

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

שור: התכנסות פנמית לצורך מציאת תשובות לבעיות רגשיות יוצרת שבוע מדוכדך ובעל נטייה לפסימיות. חשש לפגיעה בתדמית ובדימוי העצמי והאישי שלכם גורם לכם להתבודד או להתרחק מהציבור. צפיות שלא מתממשות בעיקר על רקע רגשי ואישי גורמת למפח נפש ולקדרות רוחנית. היכולת להבחין בין עיקר לטפל היא זו שתעזור לכם להבין ולדעת שהתמקדות בדברים החיוביים שסובבים אתכם היא המענה הנכון שייתן לכם את היכולת לשפר את מצב הרוח שלכם. עבודה: ציפיות שלא מומשו או הבטחה שהופרה גורמים למפח נפש. ברגעים שכאלה כדאי מאוד לנסות ולהתרכז בטוב ולא ברע, רק חשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. לסיכום: השבוע עובר ברגשות מעורבים של חמלה עצמית והתמקדות בשללי וקצת קשה לכם. דווקא כעת היו חזקים והפנו מבטכם אל האור! בכך שבכל מצב, גם הקשה ביותר, תמיד תזכרו שיש דברים שניתן להודות עליהם. שום דבר טוב הוא לא מובן מאליו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חשבו רגע בכנות. לקחתם פיקוד מלא על החיים שלכם? אתם מרגישים בשליטה? אם לא, אז לא נורא. אתם רק צריכים להבין שחיים משמעותיים לא קורים מעצמם. הם דורשים מכם לקחת את העניינים בידיים, ותמיד לשאוף להשתפר.

● תאומים: שבוע חיובי בפתח יחד עם זאת רבים מכם סוחבים בלב עצבות פנימית ומֵלַנְכּוֹלְיָה. באופן כללי: זהו זמן טוב לחשיבה חיובית ולעשייה. נושאים שקשורים באסתטיקת הגוף כמו למשל: דיאטה, התעמלות וניהול של אורח חיים בריא עולים על הפרק. קנייה/קבלה של דבר מה חדש כגון בגד או תכשיט נאה וכו’, מחממים את לבכם. מהלך פיננסי נבון גורם לכם לחיוך רחב. השבוע מציב אתכם בנקודה בה עליכם לתכנן את צעדיכם לטווח הרחוק. הגדרת יעדים ברורים והצבת מטרות מוגדרות יסייעו לכם להתמקד בנתיב אשר יוביל למימוש מטרותיכם בהצלחה רבה. יחסים: האופן שבו בחרתם להתנהג בסוגיה כזו או אחרת מפריעה לכם. ובמחשבה שנייה, את יודעים שטעיתם בדרך בה בחרתם להגיב. חשוב שתדעו שלטעות זה אנושי בתנאי שכאשר אתם עושים טעות עצרו, תקנו את השגיאה. אל תיתנו לטעות אחת לצמצם את “האדם הטוב” שאתם יודעים שהנכם, או את עוצמת ההישגים שהקב”ה יודע שאתם מסוגלים להשיג. זכרו! שזו לא חולשה לבקש סליחה. לאלו מכם השוקלים ללמוד או להתמקצע בנושא זה או אחר, יהיה זה זמן טוב לקבל. בעבודה: אתם שופעי רעיונות מקוריים ויש לכם את כל הכלים הדרושים לביסוס מעמדכם. לפנויים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת קליקים שעשויים להביל לזוגיות נעימה. קשר שמתהווה או בתחילת דרכו, נבחן כעת ונמדד האם כדי או לא כדי. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים הגורמים לכם לכעוס, זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה, היו קשובים לפנייתו. זוגיות: אתם חשים שהמערכת הזוגית בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו והייתם שמחים אם בן הזוג היה מגלה יותר יוזמה ויצירתיות, עליכם לזכור ש “נאה דורש, נאה מקיים” ושגם עליכם חלה החובה לחדש ולגוון. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

● סרטן: השבוע נפתח באווירה קצת צוננת. שבוע תובעני בפתח והדבר מצריך מכם להשקיע אנרגיות רבות ומאמצים כדי לקדם עשייה או פעולה שחשובים לכם. המוטיב בעת הזו, מדבר על: תהליך שמסתיים, על קשר שנגמר, או על תקופה שחלפה ועל נכונות לצאת לדרך חדשה. הרעיון שמאחורי הקלף השבועי מלמד על סיומה של תקופה ועל שחר חדש שעתיד ב”ה להפציע עליכם ממש בקרוב, אז יש למה לצפות. באופן כללי: הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לכם להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי. בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח. בעבודה: מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם. כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים. זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם: מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו זמן לקריאת מזמור עז’ בתהילים. מזמור זה, יש בכוחו בשבוע זה לחזק את רוחכם ולשפר את מצבכם. שבוע מעולה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתה מאמין בעצמך, לא אכפת לך מה חושבים האחרים.

אריה: השבוע על בני מזל אריה לנהוג בהמון אחריות ובגורות שנובעים מתוך הכרה לוגית. המון כעס וחוסר שבעות רצון מתהליך כזה או אחר גורמים לחלקכם להסתובב עם האף באדמה. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של התחשבות בזולת ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר דיפלומטית, ידידותית וחברותית עם האנשים שסובבים אתכם. בעבודה: משימה שעליכם לבצע דורשת מכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם. למעשה, ניתן לומר שהשבוע יש מי שבוחן אתכם ושם לב לכל מהלך אותו אתם עושים. נכונות להשקעה והימנעות מראש קטן יסיעו בידכם ליצור רושם חיובי על פועלכם. בבית: נסו להיות קצת יותר רגועים, הימנעו ממאבקי אגו ומשחקי כוחות וגלו סבלנות וסובלנות, הדבר יאפשר לכם ליצור בבית אווירה טובה יותר בעיקר עם הילדים ובני הנוער. זוגיות: מתח וחוסר פרגון הדדי גורמים לריחוק ולקרירות שאינם כורך המציאות. נכונות להקשבה וויתור על עקשנות חסרת תכלית, יכולים לשפר את מצבכם. בכלל, נושא התקשורת הזוגית חייב להשתבח. רק בשיחה ובדיבור, ניתן ליצור אווירה שתופית שתשפיע לחיוב על כל המתרחש בבית ומחוצה לו. טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו זמן ללמוד על מעלותיו וסגולותיו של הפיוט “אנא בכח”. (חפשו בגוגל). שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי בגישה מביא להישג זהו סלוגן ה”אני מאמין” שלי לאורך הדרך ומניסיוני האישי בתחומים השונים של החיים. המילה גישה בסיכול אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !! גישות, מחשבות כן !! ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו. הגישות שלנו מתחילות במחשבות שלנו. את מחשבותינו אנו יכולים ואף רצוי שננהל ונסלול אותן. גרעין מחשבותינו הינו באמונות השונות שלנו.

● בתולה: משהו חדש שנכנס לחייכם יוצר עניין ומשמעות. האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם בשבוע זה לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת סוף השבוע כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, אולי פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. לאלו מכם ששוקלים הריון ואו נמצאים על סף לידה, מלמד הקלף השבועי על מתנה נפלאה משמים. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. בריאות: הליך בריאותי קוסמטי עולה יפה ומצליח. לניגשים לניתוח טיפולי גם כן ב”ה יש ברכה והצלחה. טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן ללמוד מה דעתה של היהדות על “כוחו של הדיבור ועוצמתה של השתיקה” (חפשו בגוגל). יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה (תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

● מאזניים: השבוע חיובי בעבורכם. המהות השבועית מלמדת על פריצת דרך, על התקדמות חיובית ומהירה של נושא או עשייה, זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי יוצרים עניין ואופק חדש. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לגשת מבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת מכרזים ודוחות שונים. עיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!! נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על לבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים יפים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב, יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. בעבודה: זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות. רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם. התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעיז. רק תעוזה מלווה בנחישות תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפישה שלכם היא זאת שמורישה ומעשירה. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכל בחיים. קחו לכם רגע וחשבו: האם אתם עשירים או עניים?

● עקרב: השבוע ניצבת בפתח הזדמנות לשינוי והקלה בכלל ובכול הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף. בשבוע זה עליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח בעבורכם ליצירת שינוי. לאלו מכם שנמצאים בלבטים שקשורים בהשקעה כספית כזו או אחרת מומלץ להעיז ולעשות את הצעד גם אם זה כרוך בהשקעה כספית. באופן כללי: יש בשבוע זה התעסקות עם כסף הלוואה הפקדה, גלגול של מזומנים. או למשל: מציאת עבודה והתחברות לאפיק השקעה נכון. המבחן השבועי של בני מזל עקרב – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה, משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: הקשר בו אתם מצויים מושתת בעיקר על יצר ויצריות וזה בסדר אבל מומלץ להכניס לקשר שלכם גם מוטיבים רוחניים ורגשיים שקשורים יותר במגע ולא רק במין. מגע הוא הדרך הבסיסית ביותר של יצורים אנושיים לתקשר זה עם זה. לתת יד לבן הזוג, להניח יד על כתפו, ללטף, לחבק אותו, כל אלה יוצרים אצל בן הזוג תחושת נחשק ולא תחושת נצרך ועוזרים לבניית הקשר. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

● קשת: בלבול רגשי, קושי בבחירה בדבר אחד מתוך כמה אופציות. התחברות לחשיבה חיובית והימנעות מחשיבה שלילית זהו המפתח לשבוע מוצלח. שבוע זה יעמוד בסימן התגברות על מצב קשה והתחברות מחודשת אל אומץ לב ואמונה ביכולותיכם להניע תהליך שאותו אתם רוצים לשנות או לקדם בכל מאודכם, אך פחדים וחששות, שאין להם כל אחיזה במציאות, מונעים מכם לעשות זאת. אין זה משנה מול איזה תהליך אתם ניצבים, זוגיות, עבודה, לימודים או צמיחה אישית. המהות היא אחת! אם אין אני לי מי לי? המשמעות היא: אתם ורק אתם צריכים ויכולים להשיב לעצמכם את אומץ הלב ואת האמונה שאבדו בדרך. פניה לעזרה של יועץ כזה או אחר שיאיר את הדרך ויכוון, עשויה לקצר תהליכים. בריאות: נושאים הקשורים במצב בריאותו של בן משפחה או חבר יקר מעסיקים אתכם ויוצרים אצלכם עייפות נפשית וחולשה פיזית. זוגיות: דברים שעשיתם או אמרתם גורמים לכם להתבייש. עצם העובדה שאתם בוחנים את מעשיכם מעידה על כך שיש מקום לתקן, ואם רק תרצו, תוכלו תוך פרק זמן קצר להעיר את זוגיותכם העייפה ולהחיות את הריגושים שאבדו. גם כאן כדאי ורצוי לפנות לעזרה של איש מקצוע שיכוון, ייעץ וידריך, כך תוכלו לקצר את תהליך הריפוי. טיפ לשבוע טוב יותר: התוכחה היא דבר חיובי, אלא אם כן ההשפעה שלה תהיה שלילית. זכרו! אם האדם המוכח ינסה להתגונן, או יכעס, או לא יקבל את הביקורת שהופנתה כלפיו, אז עדיף שלא לומר דבר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אדם שבוחר להתנזר מהנאות העולם הזה ומתענוגותיו אינו בוחר נכון. דווקא מי שחי את חיי העולם הזה ומקיים בו אורח חיים צנוע ופשוט זוכה להערכה רבה. העולם ומלואו הוא חלק מן הבריאה האלוהית. מכאן שההנאה ממנו היא זכות שנפלה בחלקו של האדם, ויותר מזה, זו היא חובתו.

● גדי: המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם להכיל אכזבה או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. ירידה בערך עצמי, או שחיקה בדימוי העצמי, מובילים לאכזבה. באופן כללי: פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אזו אינה הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה נכון וכדאי לעשות, אך בלבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. היהדות מלמדת, שרק כשהראש מבין והלב יודע- מתקבלת בחירה נכונה. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר בין הפערים שמתחוללים בנשמתכם. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק נחלשת. השבוע יהיה עליכם לפקוח ‘שבע עיניים’ ולהיזהר זהירות יתרה בכל אשר תלכו. חוסר תשומת לב עלול להוביל לפגיעה חלילה וכמו כן, אתם עלולים לאבד או לשכוח היכן הנחתם דבר זה או אחר, לכן היו מסודרים והיזהרו בדרככם. לאלו מכם שאיבדו את מקום העבודה כדי ומומלץ לא להסתגר אלה להיעזר במשהו שיכול להקשיב לכם ולסייע בעצה טובה. זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה- היזהרו בלשונכם!. תחושת הביטחון בקשר הזוגי פוחתת והעדר שיחות משמעותיות גורמות לשעמום. חשוב לפנות לעזרה… בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף. איזור רגיש: בית החזה, הלב, לחץ הדם והריאות. טיפ לשבוע טוב יותר: טיול קצר והליכה בטבע ישפרו את הרגשתכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: “אני לא יכול!” אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: “אני לא יכול”, אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

דלי: זוהי תקופה דומיננטית בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שבוע זה. בשבעות האחרונים, רבים מכם עברו שינוי מבורך. מהמקום הנמוך אליו הגעתם בעבר, הבנתם לבסוף שרק אתם אחרים לגורלכם. הבנה זו, היא המפתח לשינוי שמתחולל ושאותו אתם מבקשים לעצמכם. חז”לנו מלמדים, שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו! רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מעז מתוק… זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. השבוע יושם הדגש על כל מה שקשור לתחום העבודה והקריירה. רצוי להיות יותר תָקִיפים במקום העבודה ולהביע את דעתכם בצורה ברורה ונחרצת. במידה ויש לכם ביקורת על נושא זה או אחר, השתדלו להעביר אותה בנימה חיובית. אם תבחרו בעיתוי המתאים ובמילים הנכונות, דעתכם תתקבל. לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. זהו זמן מצוין לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה. בעבודה: זמן טוב להגדיל ראש ולקחת אחריות על הנעשה סביבכם. מומלץ בחום למצוא דרכים לשלב פעולה עם הסובבים אתכם בעבודה ולקחת חלק בפעולות חברתיות לתועלת המערכת שבה אתם עובדים. יציאה ללימודים או הסבה מקצועית יכולים להעניק לסרטנים אופק חדש. למחפשי העבודה: זהו שבוע מצוין להציג את כישוריכם. זמן טוב לגשת לראיונות עבודה ולהגשת מועמדויות לתפקידים שונים. גם כאן אסרטיביות, ביטחון עצמי וגישה חיובית הם ערובה להצלחה. לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת. זמן טוב לגשת למבחני נהיגה, השמה והערכה. בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ. לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. חופשה או טיול קצר נראים באופק . שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור או ישפלו אל הקרקע.

● דגים: תהליך מסוים שמתרחש כעת (בשבוע זה) בחייכם, מוביל ב”ה לשביעות רצון. רבים מבני דגים נדרשים בשבוע זה להתחבר אל היכולות הגבוהות שלהם. חיבור שכזה, יאפשר לכם ב”ה עם כניסתה של השמנה החדשה ושל חגי תשרי לסגור מעגלים ישנים ולפתוח מעגלים חדשים וטובים יותר. השבוע עליכם להפיק את המיטב מהזדמנות מבורכת שבכוחה לחולל שינוי חיובי בחייכם. יחסיכם לסביבה: למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. התרולוגיה מזמינה אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. למחפשי העבודה: זהו שבוע בעל אנרגיות חיוביות לכן, הרבו בחשיפה עצמית והקפידו לראות ולהראות. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לעשות בדק בית. עניינים הקשורים בחו”ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים או נמצאים מעבר לים יעסיקו אתכם. טיול או חופשה עולים על הפרק. לנופשים בח”ל צפויה הנאה רבה. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי “נתקעים”. אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם – מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד.

●●●

כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה’ צבאות”

“יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה’ צוּרִי וְגואֲלִי”

“הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי”

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן 0523646914

[email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן