news08.net/ads.txt

התנגדות לצוואה תקפה | עו”ד לורה מישוק

למרות שהמוות הוא חלק בלתי נפרד מהחיים, אנשים מפחדים לדבר על כך או לערוך צוואה שתסדיר את נושא הרכוש שלהם לאחר הגיעם ל-120 שנים. בד בבד, זכותו של כל אדם שהוא כשיר, לערוך צוואה בה יורה מה לעשות עם רכושו ונכסיו ובתי המשפט מתייחסים לכשירות בהתאם למצבו הנפשי, המנטלי והגופני של האדם המצווה, ביום עריכת הצוואה, כשהבסיס המנחה את בית המשפט הוא כי יש לכבד רצונו של המנוח, כפי המפורט בצוואה.

עם זאת, ישנם מקרים רבים יתכן והצוואה לא תהיה סוף פסוק זאת בעת מוגשת בהם נטענת טענת כי כשרות לצוות. ההתנגדות לצוואת המנוח, בגינה מנסה מי שמרגיש מקופח או “נפגע” מאופן החלוקה להתנגד לקיומה ולהוביל לתוצאה אחרת שלכאורה אינה תואמת רצון המנוח, צוואה שנעשתה בכפייה ואף במקרים.

כעורכת דין בתחום דיני המשפחה, הירושה והצוואות – ולאור הרגישות בנושא, אני דואגת לערוך צוואה על מנת שלא תתקיים האפשרות להגשת התנגדות על צוואת לקוחותיי וכי צוואתם תקוים בהתאם לרצונם, בעודם בחייהם. בהתאם בעת משרדי מגיש התנגדות לצוואה, הרי משרדי פועל בהתאם לכל הכלים העומדים לרשותו בהתאם לחוק ולמבחנים שנקבעו בפסיקה, על מנת להוכיח את רצונו האמיתי של המנוח ולמנוע הפגם שנוצר, אם נוצר בצוואה בגינה מוגשת ההתנגדות ואין מדובר בדבר מה בכך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן