התפשטות הנגיף | פרטים חדשים על הנדבקת מגן הדס בנס ציונה

אבחון חולת קורונה בצוות גן הדס רחוב מאיר הרמן –


בשעה האחרונה עיריית נס ציונה קיבלה הודעה ממשרד הבריאות כי מרפאה בעיסוק בגן הדס, גן חינוך מיוחד בעיר, אובחנה כחולה בנגיף הקורונה. משרד הבריאות טרם הצמיד לה מספר או פרסם את מסלולה האפידמיולוגי.



מיד עם קבלת האבחון והנחיית משרד הבריאות, נשלחה הודעה להורים, הילדים והצוות מפוזרים הביתה לבידוד בהתאם להנחיות. אנו מבצעים בדיקה באשר לגורמים נוספים שעמדו בקשר עם הגן ואנו נעדכן באופן מיידי ברגע שיתבהרו הנתונים. כמו כן נבצע חיטוי של הגן, מתקניו וסביבתו.

• גן ציפורן (הגן הצמוד לגן הדס) –
מהבדיקה הראשונית שביצעו, המרפאה בעיסוק מגן הדס שהתה בגן ציפורן למס’ דקות במהלך פורים. משרד הבריאות טרם הנחה באשר להמשך פעילות הגן או הנחיות בידוד לגביו, יחד עם זאת ולמען הסר ספק הורו על פיזור ילדי הגן והצוות לבתים עד לקבלת הנחיות ברורות לגביהם.

• גן אגוז מרחוב השופטים –
הבת של הגננת נמצאת בבידוד בימים אלה, אך לא אובחנה כחולה בנגיף הקורנה. לגננת יש תסמיני מחלה, ולכן ביקרה אצל הרופאה אך גם היא, לפי שעה, לא אובחנה כחולה בנגיף. הגננת קיבלה הנחיה ממד”א להשאר בבית כדי לעקוב אחר התפתחות התסמינים. בנוסף, הגננת לא שהתה בגן מאז יום שני 9.3.2020 (טרם חופשת פורים), ועל כן לא הנחה משרד הבריאות לסגור את הגן או לשלוח את הצוות לבידוד. אנו נמשיך לעקוב אחר הנחיות משרד הבריאות ונפעל בהתאם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן