התקדמות משמעותית בפרויקט התחדשות עירונית ביהוד מונוסון

יעלה מקליס, ראש העיר יהוד-מונוסון: “מדובר על צעד גדול קדימה”

נחתם הסכם פיתוח ראשון בפרויקט ההתחדשות העירונית במוהליבר המהווה בשורה משמעותית לתהליך ומתייחס לפיתוח השטחים הציבוריים, הקמת החניונים מתחת לשטחים הציבוריים והקמת מבני הציבור בשטח התוכנית, אשר ישמשו את דיירי המתחם והעיר.

לאחר קבלת ההיתר ואישור הסכם הפיתוח בפרוצדורה הנדרשת, יוכל היזם לעבור לשלבי פינוי הדיירים, הריסת המבנים הישנים והקמת הבניינים החדשים. 

החברות אופק ואקרו נדל”ן חתמו אתמול (רביעי) על הסכם פיתוח ראשון במתחמי ההתחדשות העירונית ברחוב מוהליבר. ההסכם הינו ביחס למתחם 6 הדרומי, הכולל את הבניינים 2 עד 12 והחברות התחייבו מסגרתו לפתח את השטחים הציבוריים הפתוחים בין הבניינים והתחייבויות נוספות ביחס להמשך תהליך הבנייה. המתחם כולל שישה בניינים ובהם 72 יח”ד הצפויים להיהרס כשבמקומם ייבנו ארבעה בניינים בני 12 קומות.

ההסכם הוא הראשון שנחתם ביחס למתחמי ההתחדשות העירונית במוהליבר ובימים הקרובים עתידים להיחתם הסכמי פיתוח נוספים עם היזמים בכל ששת המתחמים ברחוב שסך הכל כוללים 336 יחידות דיור להריסה, במקומן ייבנו 1344 יחידות דיור.

בעקבות החתימה על ההסכם שיובא לאשרור מועצת העיר, ייכנס המתחם בימים הקרובים להליך רישוי במסגרת הוועדה המקומית, בסיומו הוא עתיד לקבל היתר בנייה קבוע. עם החתימה על הסכמי הפיתוח במתחמים הנוספים, יועברו גם הם להליך רישוי לקראת קבלת היתרי בנייה.

עו״ד יעלה מקליס, ראש העיר יהוד-מונוסון

: “מדובר על צעד גדול קדימה ובקרוב תחל הוועדה המקומית את הליך הרישוי הראשון מזה זמן רב, לקראת הוצאת היתר בניה. הליך שבקרוב מאוד יצטרפו אליו מתחמים נוספים”.

◼️ לקבוצת חדשות יהוד-מונוסון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

צילום: עיריית יהוד מונוסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן