התקרית האלימה של ראש עיריית נס ציונה עולה שלב | ממלאת מקום ראש העיר: “רואה את התמונה העגומה שהתושב מביים דריסה”

האירוע המטריד בין ראש העיר לזוג מבוגרים שבוע שעבר אינו נרגע. כעת סגנית ממלאת מקום ראש עיריית נס ציונה, סמדר אהרוני, החליטה לשים קץ לשמועות ולהגיב בנושא. “לכו לתושב שיגיש תלונה במשטרה שם יראו לו את התיעוד והוא יחליט אם הוא רוצה הסתבכות עם הגשת תלונת שווא או לא”.

 

כזכור, מעדות של תושבים במקום מתברר שהאדון המבוגר ביקש להיכנס לרחוב מכבי הצר עם רכבו הגדול (רכב הסעות) ראש העיר באותה עת הגיע מלווה למטרת סיור והכרות השטח ומעקב אחר התוכניות המתוכננות באזור (גבעת האהבה).
מכיוון שאין חניה באזור ראש העיר החנה לכאורה את רכבו בכניסה לרחוב וחסם את הגישה לתוך הרחוב.
האדון צפר לראש העיר וזה לא נענה לקריאתו, לכן הוא פנה אליו בבקשה שיזיז את הרכב מספר מטרים קדימה על מנת שהוא יוכל להכניס את רכבו. מכאן הדיווחים די סותרים. מעדות של אחת השכנות ומעדותו של האדון מתברר שהוא ביקש ממנו שוב ואולי קצת הרים את קולו ‘שיזיז את רכבו כי אין לו אפשרות להיכנס לרחוב וזה לא יפה שהוא לא מתייחס אליו’
לדבריו ראש העיר פנה אליו בשאלה ‘אתה יודע מי אני בכלל?’ ‘ ועכשיו אני דווקא לא זז’ ( אנו ממתינים לסרטון נוסף של שכן שהיה עד להתרחשות על מנת לאשש או להפריך טענה זו). יש לציין שהוא באמת לא ידע לפני כן מי זה ראש העיר.
האדון ענה לו בתקיפות ‘שלא מעניין אותו מי הוא ומצידו שיהיה ראש הממשלה’ והעיקר שיזיז את רכבו מהאדום לבן, ראש העיר שכנראה הרגיש פגוע או מאוים הזמין את השיטור שיעשה סדר. האדון החנה את רכבו וחיכה לפקח או שניים שיגיעו ויעשו סדר בבלאגן ולא ציפה שכל כוחות השיטור יגיעו כאילו הוא אחרון העבריינים, ‘אני אדם שומר חוק ומעולם לא הזדקקתי ומעולם לא התלוננו עלי למשטרה’ ולכן הוא כנראה נלחץ מהסיטואציה. הפקחים שהיו בכוח השיטור רשמו לאדון המבוגר דו”ח על סך 250 ש”ח ולראש העיר לא רשמו דו”ח ( מעדות גם הוא חנה באדום ולבן ) וזו הסיבה שאשתו החלה לצעוק על השוטרים ועל ראש העיר. זה הגיע למצב שאחת השוטרות הזהירה אותה שאם היא לא תרגע היא תעצור אותה ואת בעלה ובאותו הרגע התערב תושב ועד לאירוע וצעק לשוטרים שהיו במקום ‘במקרה הזה צריך לעצור את ראש העיר כמו שאתם עוצרים אותו’. ראש העיר קיבל את הצעתם של השוטרים והפקחים לעזוב את המקום וניכנס לרכבו.
בדרכו חזרה ניסתה האישה לקבל תשובות ממנו, ראש העיר לא הגיב לה והמשיך בדרכו ופה הדעות חלוקות אם הוא באמת עלה עם רכבו על רגלו של האדון או לא. האישה החלה לזעוק לעזרה ופנתה לחלונו של ראש העיר שבתגובה סימן לה סימן שהיא ‘משוגעת’ והמשיך לדרכו. 

כאמור, סגנית ממלאת מקום ראש עיריית נס ציונה, סמדר אהרוני, החליטה לשים קץ לשמועות: זהו נשברתי, כמה ימים מתנהל כאן דיון על תקרית אלימה כלפי ראש העיר. והמעשה שהיה כך היה ראש העיר וצוותו מגיעים לסיור, תושב שקיבל דוח מתחיל להתלהם מקלל, אשתו מצטרפת למבול קללות כלפי ראש העיר והוא מזעיק את הפיקוח שמזמין את השיטור, קהל מתגודד לצפות ולצלם, בעלי עניין כאלה ואחרים מלבים את המהומה ורק ראש העיר שותק.
אני שלא יודעת לשתוק רוצה להגיב וראש העיר לא מאפשר בטענה שלזוג הזה כנראה היה יום קשה והוא לא רוצה לפגוע בו יותר ממה שהזוג פגע כבר בעצמו, אני לא מוותרת צופה במצלמת הגוף של המשטרה ורואה את התמונה העגומה שהתושב מביים דריסה ,כן מביים רואים זאת ואני יודעת בוודאות כי אחרי שראש העיר נסע למשרד חזרה האיש הלך רגיל, כן ,יש תיעוד גם לזה והוא באמתחתי. תושבים רבים פנו אלי ואל ראש העיר ועודדו את ראש העיר להגיש תלונה במשטרה נגד התושב ורעייתו, אני הייתי בעד כי כבר ראינו כולנו ויכוחים שהסתיימו אחרת ואז כשוחחתי עם ראש העיר הוא הוריד אותי מזה טען שלא תופסים אדם בשעת צער סירבתי להקשיב מה כל מי שיקבל דוח בעיר שלנו יקלל וישתולל? ככה נאכוף את הסדר הציבורי? ככה נשמור על תרבות ואיכות חיים בעיר? אבל ראש העיר סרב אז זה הסיפור אני בטוחה שמיד עם עליית הפוסט יהיו כמה מוכרים לנו היטב שיגיבו ויגידו שאני מגנה על ראש העיר בגלל התפקיד ועוד כל מיני אמירות כי אני חייבת וכו אז בואו אני אחסוך להם את זמן ההקלדה. לכו לתושב שיגיש תלונה במשטרה שם יראו לו את התיעוד והוא יחליט אם הוא רוצה הסתבכות עם הגשת תלונת שווא או לא .אז לכל מי שמודאג דרס או לא דרס יש לכם עכשיו את התשובה ושיהיה לכולם שבוע טוב , וכמו שראש העיר אומר לי כל יום מחדש ‘הטוב ינצח'”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן