news08.net/ads.txt

התרגשות גדולה באירוע 70 הנשים המשפיעות ברחובות: ד”ר מרה קנבל זכתה להוקרה מיוחדת על פועלה

אירוע מרגש ורב רושם התקיים הערב (שלישי) בהיכל התרבות בית העם, במרכזו  הוקרה ל-70 נשים משפיעות. הערב התקיים במעמד ראש העיר רחמים מלול ורעייתו זהבה, חברת המועצה ויו”ר הפורום לקידום מעמד האישה ברחובות – אוה גור, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה – אביבה חלבי, יועצת לקידום מעמד האישה בשלטון המקומי – שולה אגמי ויו”ר איגוד היועצות למעמד האישה.

טקס חלוקת התעודות לנשים משפיעות היה מרגש במיוחד, אולם הרגע המרשים והזכור ביותר היה ללא ספק זה בו ניתן הכבוד לד”ר מרה קנבל, חברת המועצה שכיהנה ארב קדנציות רצופות במועצה ועמדה בראשות הפורום לקידום מעמד האישה במשך שנים שם הייתה שותפה להעצמתן והאדרתן של נשים רבות בעיר. מצגת מרגשת הוקרנה אודות פועלה של ד”ר קנבל והיא זכתה לאות הוקרה ממלול, ממלא מקומו זהר בלום, מחליפתה אוה גור ויד ימינה אביבה חלבי.

חברת המועצה אוה גור המחזיקה בתיק מעמד האישה, נשאה דברים. “הנני גאה ומתרגשת לעמוד על במה זו כאשה וכנבחרת ציבור, באירוע כה מיוחד לכבוד נשים כה משפיעות”, אמרה גור, שזכתה לחיזוק מכל חבריה לסיעה – “החינוך בראש” כולל היו”ר זהר בלום, אבי קינד, אורית שרגאי (שאף זכתה בתעודת הוקרה כאחת מאותן 70 משפיעות) ועו”ד שמוליק דאנזאן.

“כל אחד יכול להשפיע, אבל ביחד אנחנו יכולים לשנות” המשיכה גור בציטוט של ברברה מיקולסקי – והוסיפה: “ניצבות עמנו היום 70 נשים שבחרו כל אחת בדרכה להשפיע על סביבתה הקרובה והרחוקה וביחד לשנות את המציאות של כולנו. ציבור נשי המשקיע באחר על חשבון זמנן הפרטי, ותורם לאוכלוסיות נזקקות, לשיפור חיי היום יום בשכונות, להקמת פעילות לנוער ועוד עם כמויות גדולות של אהבת חינם ולב גדול.

“לפני שלושה חודשים בחרתי בתיק מעמד האישה, מהר מאוד הבנתי שנכנסתי לנעליה הגדולות של ד”ר מרה קנבל, אישה מעוררת השראה, אשר תרמה שנים רבות לעיר רחובות ולפורום מעמד האישה – את הרגע הזה והערב הזה ראוי להקדיש לך, מרה יקרה. אבקש להודות בשם נשות הפורום ובשם עיריית רחובות לד”ר מרה קנבל על העשייה הגדולה במשך שנים רבות ועל תרומתה לתדמית מעמד האישה ברחובות. המעמד זה אני מתחייבת לשמור על הפורום לקידום מעמד האישה, להמשיך בפרויקטים המדהימים שהחלו ולהרחיבן, כמו פרויקט הזדמנות שנייה, קורס דירקטוריות, קורס העצמה נשית, חינוך מגדרי ועוד מגוון רחב של קורסים, לצד יצירת פרויקטים חדשים ונוספים עליהם נרחיב בעתיד”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן