news08.net/ads.txt

“התרעתי מפני התפרצות חוזרת של המגיפה”: שרת הפנים תקדם דיון מיוחד על קריית מלאכי

היום (שלישי) הגיעה שרת הפנים איילת שקד לקריית מלאכי מלווה בצוות משרדה וצוות מחוז דרום של משרד הפנים. מנכ”ל העירייה תמיר היזמי סקר באריכות בעזרת מצגת מפורטת את התפתחותה של קריית מלאכי בשנים האחרונות, העמידה ביעדים, צמצום וכיסוי הגרעון. בקריית מלאכי עובדים על תוכנית אותה יגישו למשרד הפנים ומשרד רה”מ כדי להעביר החלטת ממשלה מיוחדת על קריית מלאכי שתצמצם את הפערים לאורך השנים.

במהלך הסקירה דיבר ראש העיר אליהו זהר גם על ועדת ההכנסות שקבעה כי קריית מלאכי תקבל 17% מההכנסות אזור התעשייה באר טוביה, בעוד קריית גת מקבלת 100% מאזור התעשייה הסמוך. “נקבעו פה קריטריונים לא זהים בין הוועדות, עשו עוול לקריית מלאכי ואני לא מתכוון לוותר. הגעתי לסיכום עם המועצה האזורית באר טוביה ובמסגרת ההסכם קיבלתי מהמועצה, יותר מאשר קבעו בוועדה. אני לא אתן שיפגעו בקידומה של קריית מלאכי על ידי החלטות שרירותיות של הוועדה. עכשיו יש פה שרה שתדאג לקריית מלאכי ולכל הפריפריה כי היא מאמינה במנהיגות העיר ובעוול שנעשה לקריית מלאכי לאורך השנים”.

סגן ראש העיר שמעון חזן: “יש הצהרה טובה של ראש הממשלה נפתלי בנט לטובת קריית מלאכי בנוגע להחלטת ממשלה שאינה באזור נגב וגליל ואינה זוכה להטבות מס. הדרישה הזו לא מתוך בכיינות אלא מתוך עשייה רבה בתחום. תהיה פה תנופה בכל הפריפריה. אנחנו מודים לקב”ה שאת במשרד הפנים”. בפגישה נכחו גם מ”מ ראש העיר עו”ד צלי מזרחי, המשנה לראש העיר שלומי מלכה וחברי המועצה מירי דדון ומישל טפירו.

השרה שקד ביקשה מצוות משרדה לכנס ישיבה מיוחדת על חלוקת ההכנסות והגבולות של קריית מלאכי, במטרה ללמוד את הנושא לעומק ולקבל החלטה. בסיום, ביקשה השרה להבהיר את נושא העלייה בתחלואה בקורונה “המספרים עולים במהירות ואנחנו חייבים לתגבר את החיסונים בקריית מלאכי בקרב בני הנוער. אנחנו לפני התפרצות ובאחריות כולנו לעצור את זה”.

ראש העיר סיים את הביקור כשאמר: “אני מודה לשרה שהגעיה לקריית מלאכי בתקופה קצרה אחרי שנכנסה לתפקידה, זה מצביע על האמון הרב בנו”.

שרת הפנים איילת שקד: “שמחתי לבקר היום יחד עם צוות משרדי בקריית מלאכי, ולפגוש את ראש העיר, אליהו (ללו) זוהר ועובדי העירייה. שמעתי את הסוגיות הבוערות איתן העירייה מתמודדת והתחייבתי לבדוק את הנושאים לעומק ולפעול בהתאם. התרעתי מפני התפרצות חוזרת של המגיפה והצורך לבלום אותה בהקדם. בשנה האחרונה היינו עדים להתנהלות של הרשויות המקומיות שעושות את עבודתן בצורה מופתית בכל הקשור לטיפול בנגיף ולכן האחריות על החקירות האפמדיולוגיות הן בידם. ביקשתי מראש העיר להיערך כבר מהיום לקמפיין מסיבי בעיקר בקרב בני הנוער שיעודד אותם לצאת ולהתחסן. באחריות כולנו לעצור את זה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן