news08.net/ads.txt

ה.ל.ר פרסמה מכרז: יוקם מתחם בן כ-4 דונם ברחוב דרך הים-האצ”ל- המנוף

ה.ל.ר (החברה לפיתוח רחובות בע”מ) פרסמה מכרז להקמת מתחם דיור למעונות סטודנטים ומסחר.

הפרויקט ישתרע על כ- 4.2 דונם, וכולל כ- 20,000 מ”ר בנוי מתוכם כ- 900 מ”ר מסחרי. להערכת הל”ר הוא צפוי לספק היצע מגוון של יחידות מגורים ליותר מ-500 סטודנטים.

אחד האלמנטים המשמעותיים במכרז הינו קביעת תעריף מוסדר ומוזל לסטודנטים אשר גדלו בעיר ונמנים על תושביה הקבועים. ברחבי העיר רחובות מס’ לא מבוטל של מוסדות אקדמיים (מכון וייצמן, הפקולטה לחקלאות מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית, המרכז האקדמי פרס, מכללת אורט, שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה, המכללה לחינוך “אורות ישראל”, ביה”ס לסיעוד בביה”ח קפלן ועוד) אשר כבר כיום מונים למעלה מ- 13,000 (! ) סטודנטים אשר משוועים למערך מעונות סטודנטים סדור ומודרני, שכמעט ולא קיים בעיר. מדובר בפרויקט חלוצי בתחום הדיור לסטודנטים, בעל אטרקטיביות גבוהה בשל מיקומו על ציר תנועה מרכזי וגישה תחבורתית נוחה, בסמיכות לכל המוסדות האקדמיים.

בתחילת השנה ערכה החברה לפיתוח רחובות בקשה לקבלת מידע ( RFI) בנוגע לפרויקט, הממוקם בפינת הרחובות דרך הים, דרך האצ”ל, ורחוב המנוף בעיר. עשרות יזמים הפועלים בתחום הדיור לסטודנטים הביעו התעניינות בפרויקט, ונענו לבקשת המידע. כתוצאה מכך, הכינו בהל”ר את התשתית המקצועית למכרז, הנוגעת להליך התכנון, מימון, בנייה והפעלה של הפרויקט.

ההערות והדגשים שניתנו על ידי הפונים נבחנו ועובדו על ידי הל”ר, שעמלה על גיבוש מתווה ההתקשרות להוצאת הפרויקט לפועל וביצוע עדכונים לתב”ע, לרבות חשיבה מחודשת על ניצולה היעיל של חטיבת הקרקע עליה יקום הפרויקט. כמו כן פעלו בהל”ר מול כל הגורמים הרלוונטיים, לרבות הרגולטורים השונים לקבלת האישורים הנדרשים להוצאת המכרז.
בסופו של תהליך, הוחלט לקבל הצעות לחכירה, הקמה והפעלה של מעונות סטודנטים ושטחי מסחר. הזוכה במכרז יידרש להשלים את עבודות הבינוי במוחכר ולהוציא תעודת גמר בתוך 60 חודשים ממועד חתימת החברה על ההסכם, או קיום התנאים לפי המאוחר, כמפורט במסמכי המכרז.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: “הנטל הכלכלי והלוגיסטי המוטל לפתחם של הסטודנטים, באחת התקופות האינטנסיביות בחייהם- הוא מאתגר. אין מתאים מפרויקט כזה בעיר המדע, במיקום אטרקטיבי ובסמוך למוקדי תחבורה, והוא יהווה חלק ממעטפת התמיכה אשר תוענק לסטודנטים בעיר. אנו קוראים ליזמים להתמודד במכרז על פרויקט מוצלח, שיהא חוד החנית של הדיור לסטודנטים בעיר”.

ניסים סלמן, מנכ”ל הל”ר: “מיזם זה יהיה מבנה המעונות המשמעותי הראשון בעיר שבה אלפי סטודנטים, והוא ממוקם בנקודה בולטת ומרכזית ובקרבה למוסדות השכלה גבוהה. אנו מאמינים כי המכרז הינו אטרקטיבי וכולנו תקווה שבסופו נוכל לאפשר לסטודנטים בעיר וסביבותיה חווית מגורים תוססת ואיכותית. מדובר בפרויקט נוסף שהל”ר יוזמת במסגרת אסטרטגיה של מימוש יוזמות כלכליות. תמורת הפרויקט תשמש להרחבת השקעות במיזמים רבים אחרים ברחבי העיר.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן