news08.net/ads.txt

ווטר פרונט – מערכות מים תת כיורית ומערכת טיהור מים

אומנם משרד הבריאות קבע שניתן לשתות מים מהברז, אך למרות זאת, מי הברזים המגיעים אלינו אינם מים איכותיים הן מבחינת הטעם והן מבחינת המרכיבים. הסיבה לכך היא השפכים שמגיעים ממפעלים למקורות המים ומכיוון שהכינרת היא גם אגם בו שטים ומתרחצים. על מנת לשתות מים ללא טפילים, נגיפים ומתכות ווטר פרונט משווקים פתרונות של מערכות טיהור וסינון מים ביתיות עליהם יפרט המאמר.

המערכת התת כיורית

מערכת מים תת כיורית היא למעשה מערכת טיהור מים שמנקה ומסננת את המים העוברים בצנרת. מדובר על מתקן מים תת כיורי שמסנן את הכלור, המלחים, המתכות והמזהמים שהסתננו לצנרת הביתית. מבחינה אסתטית ופונקציונלית היתרון של מסנן מים מתחת לכיור הוא שאינו תופס מקום על משטח השיש. בנוסף, מסנן מים דירתי אינו משפיע על הטמפרטורה של המים או על עיצוב המטבח. מתקינים ברז מים חמים קרים חיצוני וגלוי לעין שעשוי מנירוסטה בצבע טבעי, שחור או זהוב מוברש לבחירה וכל המרכיבים האחרים של מערכת סינון מים זו מוסתרים מתחת לכיור.

כיצד מורכבת מערכת לסינון מים מתחת לכיור?

חוץ מברז חיצוני מסתתרים מתחת לכיור מסנני מים שלא רק מפרידים את הפסולת שעוברת במי השתייה, אלא גם משפרים את טעמם ואת ריחם ומצמצמים את כמות העופרת. יחד עם זאת יש להקפיד ולהחליף פעם בשנה את המסנן. בנוסף, מותקן מקרר מים מתחת לכיור שאין צורך להחליף או לתחזק, הדואג לקרר את המים המטוהרים.

מסנן אבנית

מסנני אבנית לא רק משפרים את הטעם והריח של מי השתייה, אלא גם מטהרים אותם מכלור ואבנית. את האבנית פוגשים בכל בית ובכל מכשיר בין אם זוהי מכונת הכביסה ובין אם זהו הקומקום החשמלי והברזים באמבטיה ובמטבח. האבנית המצטברת עלולה לגרום לנזק בריאותי ולכן חייבים לנקות אותה. כדי להתמודד עם צמצום כמות האבנית משתמשים בשיטות שונות. שיטה אחת היא שימוש במערכת IPS המפרידה את החומרים במים שמייצרים את האבנית ומסננת את המים מבלי לגרוע במינרלים להם אנו זקוקים. שיטה אחרת היא שימוש במסנן פחם. סיבי הפחם הצפופים סופחים את הנגיפים מהמים וכך המים נותרים טהורים. עוד שיטה היא האוסמוזה ההפוכה. כלומר, סינון חיצוני המופעל בלחץ המאפשר מעבר מים נקיים לאחר סינון הפסולת.

איזה סנן מים מומלץ לבית?

מבין השיטות השונות והמגוונות חשוב לבחור במערכת פילטר מים לבית המתאימה לצרכים שלכם. כלומר, יש להגדיר את כמות הצריכה של המים לנפשות הגרים בבית ולבדוק האם הצנרת מתאימה לשיטת סינון מסוימת יותר משיטה אחרת בהתאם למאפיינים שלה. מומלץ לקבל ייעוץ והכוונה מווטר פרונט כדי לבחור את שיטת טיהור המים הטובה ביותר עבורכם בין אם מדובר על מערכת תת כיורית ובין אם על שיטה אחרת.

בקרו באתר: ווטר פרונט מערכות מים, סנני מים ופתרונות מי שתיה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן