news08.net/ads.txt

וידיאו ● אייל גולן הספיד את יוסי יוסף, שהלך לעולמו במפתיע: “אהוב שלי אני נפרד ממך בכאב ודמעות”; אמנון ארגוב: “אמנון ארגוב: “הזוהר ארגוב של עולם הקלידים”

הידיעה שפרסמנו אמש על לכתו בטרם של עת של הקלידן בעל אצבעות הזהב, יוסי יוסף, הותירה בהלם את מכריו הרבים. רק בסוף השבוע שב מקפריסין, שם הועלה על ידי אייל גולן בהופעתו הגדולה.

יוסי יוסף חבר ואח יקר ,לפני 30 שנה בערך הכרתי אותך, בחור צעיר ,אנרגטי ונגן בחסד עליון . התחברנו מיד והפכת להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום ולילה שלי. הופענו כמעט כל לילה במועדון אחר , לאחר ההופעות היינו יושבים אצלך בבית של ההורים או אצלי בבית של אמא ומנגנים עד הבוקר . כל יום וכל לילה כך במשך כמה שנים . ואז הגיעה אליך הצעה שלא יכולת לסרב לה , להופיע עם הזמר הכי גדול במוזיקה התימנית ציון גולן ונתתי לך את ברכת הדרך וכך דרכינו נפרדו מוזיקלית . ניגנת עם ציון ונשארת נאמן לו במשך כל השנים עד יומך האחרון למרות שהיו לך אין ספור הצעות לנגן עם הגדולים ביותר . כן כזה היית יוסי נגן ענק אבל לפני הכל בן אדם ענק.אני זוכר שכיניתי אותך להקה של איש אחד , אין כלי נגינה שהחלטת שאתה רוצה לנגן עליו ולא הצלחת.לצערי פתחתי את כל אתרי האינטרנט הבוקר ולא ראיתי אפילו איזכור אחד על מותך הפתאומי והלא מובן,אז חשוב לי להסביר כמה חשוב היית,יקר, מוכשר ואהוב במוזיקה הישראלית/מזרחית שלנו.20 שנה בערך לא היינו על אותה במה ביחד ולפני כשבוע וחצי הופעתי בקפריסין והיית שם בקהל, משום מה וזה לא משהו שבדרך כלל אני עושה ביקשתי מעדי לאון לפנות לך את הקלידים ולתת לך לנגן לי. היום מתברר שזו הייתה מעין סגירת מעגל מטורפת שרק בורא עולם יכול לתכנן.אז יוסי יוסף אהוב שלי אני נפרד ממך בכאב ודמעות ומקדיש לך את הרגע הקסום הזה שלנו מלפני שבוע וחצי בקפריסין. ת.נ.צ.ב.ה

Publiée par ‎אייל גולן העמוד הרשמי‎ sur Mardi 3 décembre 2019

היום (רביעי) ספד לו הזמר בחשבון הפייסבוק וכתב:

“יוסי יוסף חבר ואח יקר ,
לפני 30 שנה בערך הכרתי אותך, בחור צעיר, אנרגטי ונגן בחסד עליון. התחברנו מיד והפכת להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום ולילה שלי. הופענו כמעט כל לילה במועדון אחר , לאחר ההופעות היינו יושבים אצלך בבית של ההורים או אצלי בבית של אמא ומנגנים עד הבוקר. כל יום וכל לילה כך במשך כמה שנים. ואז הגיעה אליך הצעה שלא יכולת לסרב לה, להופיע עם הזמר הכי גדול במוזיקה התימנית ציון גולן ונתתי לך את ברכת הדרך וכך דרכינו נפרדו מוזיקלית. ניגנת עם ציון ונשארת נאמן לו במשך כל השנים עד יומך האחרון למרות שהיו לך אין ספור הצעות לנגן עם הגדולים ביותר. כן כזה היית יוסי נגן ענק אבל לפני הכל בן אדם ענק.

אני זוכר שכיניתי אותך להקה של איש אחד, אין כלי נגינה שהחלטת שאתה רוצה לנגן עליו ולא הצלחת. לצערי פתחתי את כל אתרי האינטרנט הבוקר ולא ראיתי אפילו איזכור אחד על מותך הפתאומי והלא מובן, אז חשוב לי להסביר כמה חשוב היית,יקר, מוכשר ואהוב במוזיקה הישראלית/מזרחית שלנו. 20 שנה בערך לא היינו על אותה במה ביחד ולפני כשבוע וחצי הופעתי בקפריסין והיית שם בקהל, משום מה וזה לא משהו שבדרך כלל אני עושה ביקשתי מעדי לאון לפנות לך את הקלידים ולתת לך לנגן לי. היום מתברר שזו הייתה מעין סגירת מעגל מטורפת שרק בורא עולם יכול לתכנן. אז יוסי יוסף אהוב שלי אני נפרד ממך בכאב ודמעות ומקדיש לך את הרגע הקסום הזה שלנו מלפני שבוע וחצי בקפריסין. ת.נ.צ.ב.ה”.

אמנון ארגוב, אחיו של זהר, ספד לו: “עם סיגריה תקועה בין אצבעותיו ו 2 אצבעות פנויות הוא נגן את חיינו ונשמתנו הכי טוב בעולם, המאסטרו שלא ניתן לחיקוי ממש זוהר ארגוב. אוווווף לא יודע את נפשי אוהב אותך יא יוסי, תהה מנוחתך בגן עדן אומן”. לחדשות אפס שמונה אמר: “כל התעשייה בוכה… הופעות ומועדונים ביטלו הכל, זה בוקס לפרצוף. הוא זוהר ארגוב של הקלידים. לנגן 32 נגנים לבד על קלידים כשלכל אחד תפקיד בנפרד וכולם בהרמונייה אחידה זה רק קוסם מוכשר כמוהו ידע לעשות. האמת? ייקח המון זמן להתרגל ולשיר בלעדיו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן