news08.net/ads.txt

ויקטורי רכשה את סניפי חמישה סופרמרקטים מהרשתות יינות ביתן ומגה, שניים מהם ברחובות ויבנה. אומדן העסקה: 63 מיליון שקלים

רשת הסופרמרקטים ויקטורי, מדווחת היום על חתימת הסכם בין החברה לבין יינות ביתן ומגע קמעונאות, לפיהם תרכוש החברה את הפעילות העסקית של 5 סופרמרקטים הממוקמים ביבנה, רחובות, טירת הכרמל, מבשרת ציון ונתיבות, בשטח מסחר כולל של כ-8,500 מ”ר נטו.

בתמורה לפעילות הנרכשת תשלם החברה למוכרת סך כולל של 63 מיליון ש”ח. בנוסף, תרכוש החברה במועד ההשלמה את המלאי המצוי בסניפים במחיר עלות בהתאם לספירת מלאי שתתבצע במועד ההשלמה. מועד ההשלמה נקבע ל-2.12.2019 – בכפוף להתקיימות כל התנאים המתלים בהסכם עד לאותו מועד. אם לא יתקיימו כל התנאים המתלים עד לאותו מועד, יהיה כל אחד מהצדדים רשאי לדחות את מועד ההשלמה לתקופות נוספות של עד 90 ימים.

התנאים המתלים בעסקה כוללים קבלת אישור הממונה על התחרות לעסקה, התקשרות בהסכמי שכירות חדשים עם בעלי המקרקעין בכל אחד מהסניפים ואישור הנאמנים להסדר החוב של מגה והבנקים על החרגת השעבוד לטובתם על הפעילות הנרכשת. היקף המכירות השנתי של חמשת הסניפים היה כ-200 מיליון ₪ בהתאם מידע שנמסר לויקטורי על ידי יינות ביתן ומגה. להערכת החברה, היקף המכירות בסניפים החדשים צפוי להגדיל בכ-15-20% את היקף הפעילות הכללי של החברה ובהתאם לכך את רווחיותה.

מויקטורי נמסר כי רכישת סניפים אלו מהווה דריסת רגל חדשה לחמש ערים חדשות בהן לא היתה קיימת נוכחות לחברה עד היום. ויקטורי בוחנת את אופן מימון העסקה ממקורות עצמאים, מהנפקת סדרת אג”ח חדשה או מהלוואה בנקאית. להערכת החברה, היקף ההשקעות שתבצע החברה בסניפים, לא יהיה בסכום מהותי לחברה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן