news08.net/ads.txt

זהו קלף הטארוט של שנת תשפ”ג – לפי עוזי הכוהן

זהו קלף הטארוט של שנת תשפ”ג – לפי עוזי הכוהן

קלף הטארוט שמייצג את האנרגיות בשנת תשפ”ג הוא קלף הנזיר. מספרו של הקלף הוא 9 IX בסדרת הארקאנה ההכירה שבקלפי הטארוט. קלף זה מעיד כי שנת תשפ”ג היא שנה רוחנית במהותה ולאירועים שיתרחשו בשנה הזו תהיה השפעה רבה על העתיד להתרחש בחיי כולנו בשנים הבאות. קלף הנזיר הוא בראש ובראשונה קלף שבא לרמז לנו על צורך בקביעת סדרי עדיפויות בחיים – ובשנה זו יהיה עלינו לשים את הפוקס שלנו על הפאן הרוחני והנשמתי שקיים בתוכנו. חשוב לציין שאין צורך  בוויתור על כל מה שגשמי בחיינו אך כדי לזכות בהארה רוחנית יהיה עלינו לשים את הדגש על התפתחות אישית וצמיחה רוחנית כלומר: הקצאת זמן ומזון רוחני לנשמה שלנו על ידי רכישת ידע, העשרה ולמידה.

חשוב לציין שהנזיר מוותר על הגשמי מתוך בחירה, ולא מתוך אילוץ. הוא מאיר את דרכו בפנס בחיפוש אחרי האמת, חיפוש אחר החוכמה, חיפוש אחר הצדק ואחר השלום.. ואכן תשפ”ג היא שנה של חיפוש אחר מנהיגות רוחנית נקייה, חיפש אחר מנהיגות ודרך ראויה שנה של חיפוש עצמי וחקירה אישית למציאת האמת הפנימית.

שנת תשפ”ג היא שנה אפרורית ובעלת אנרגיה קודרת. המסר העיקרי של קלף הנזיר הוא שכדי למצוא את הנתיב שלנו אל האמת הפנימית, אנחנו חייבים לעשות הפסקה להתבוננות עצמית מבלי לתת לקצב החיים הגבוה שלנו להפריע לנו ולהסיט אותנו מהחיפוש אחר האמת הפנימית שלנו. בשנה זו עלינו לנוע קדימה על סמך חוכמת העבר, אנחנו צריכים להתאזר בהרבה סבלנות, לקחת קצת פסק זמן מהמירוץ החומרי ולהקדיש אותו להתבוננות עצמית והעצמה רוחנית שיעזור לנו אחר כך במסע החיים שלנו.

תשפ”ג זו שנה של הצטמצצמות, שנה של דחיית סיפוקים חומריים וצורך בהתמודדות עם תסכול וחוסר שביעות רצון בעיקר על רקע כלכלי והעדר של תחושת ביטחון חומרי ותעסוקתי כאחד. מצב הרוח בשנה זו אפרורי ויש קושי להתחבר אל שמחת החיים הפשוטה והאמתית. בלבבות של רבים מקננת בשנה זו תחושת בדידות יתכן  שפזית אתם לא לבד אבל מבחינה מנטלית אתם חשים בודדים. מבחינה כלכלית: זו שנת מיתון והאטה במשק. בשנה זו יש להתנהל בזהירות ולהימנע מלקיחת סיכונים מיותרים. זו איננה שנה של קטיפת פרות ורווחים – להיפך זו שנה של צמצום והקטנת סיכונים והליכה מדודה וזהירה תימנע מכם הפסד כלכלי שעשוי להיות כואב.

הסמלים שקיימים בקלף: מטה: מזכיר את עולי הרגל שנהגו לאחוז בידיהם מקל נדודים, אך גם משה רבנו והכוהנים הקדושים אחזו בידם מטה, סמל לכוח וסמכות. המטה בידו השמאלית של הנזיר, היד שמייצגת את הצד המודע מלמדת על היכולת שלנו להטות את הגורל וזאת אם רק נשתמש בצורה נכונה בידע שקיים בתוכנו (וזהו הידע שאותו הנזיר מחפש – את הכוח להשפיע.). הפנס/האור מסמלים את האינטואיציה והתבונה, הפנס מאיר את דרכו. מטרתו להגיע לעומק הדברים שאינם נראים לעין. הוא מחפש את האמת שאינה נמצאת בעולם החיצוני, אלא בתוכו. מגן הדוד המואר שבתוך הפנס שבידו של הנזיר מלמד על  הצורך שלנו להתמקד ולהשקיע את זמננו ביצירה של אור במקום להשקיע את הזמן בלחימה בחושך …

לסיכום: שנת תשפ”ג היא שנה מאתגרת, היא שנה של דשדוש, שנה של חיפוש אחרי אלוהים, האמת ומשמעות החיים.. שנה טובה ואלוהים אתכם!! 

▪️▪️▪️

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

 

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן