זהו תושב אילת ששלח קטינים להצית חצר בניין

כתב אישום הוגש נגד מתן דהן בן ה-19 מאילת >> להלן כל הפרטים

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מתן דהן (19) מאילת לאחר שבשתי הזדמנויות שונות שלח קטינים להצית חצר של דירת גן בבניין מגורים על ידי השלכת בקבוקי תבערה לתוך החצר.. כתב אישום נוסף, הוגש לבית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע כנגד הקטינים.

מכתבי האישום, שהגיש עו”ד חיים שוייצר, עולה כי המתלונן מתגורר באילת בדירת גן הכוללת חצר, בבניין בו ישנן 12 דירות מגורים נוספות. בתחילת חודש אוגוסט, שלח דהן, בתמורה ל 10,000 ₪, את א.א (17) להצית את חצר דירתו של המתלונן. לאור האמור, מספר שעות לאחר שא.א אסף ג’ריקן המכיל בנזין, הוא נפגש עם דהן בסמוך לביתו של המתלונן וערך סיורים מקדימים. כחצי שעה לאחר הגעתו למקום, כשהוא רעול פנים ועוטה כפפות טיפס א.א על חומת החצר שפך חלק מהבנזין לתוך החצר ואת שאר הבנזין הותיר על החומה, הדליק גפרור וזרק לתוך החצר. כתוצאה מכך, להבה אדירה פרצה ופגעה בפניו של א.א ובכפפת ידו השמאלית, שהייתה ספוגה בבנזין. מיד לאחר מכן נכנס א.א למונית בה המתין לו דהן ונמלט מהמקום. בשל מעשיהם נוצרו שני מוקדי בעירה בחצר וחלוקי נחל שהיו בחצר התמלאו בפיח.

כעשרה ימים לאחר האירוע הראשון, בשעות הבוקר המוקדמות הגיע דהן עם ב.ב (17) לרחוב הסמוך לבית המתלונן, אז הכין ב.ב בקבוקי תעברה מחומרים שהביא עמו והשליך אותם לחצר ביתו של המתלונן. מיד לאחר מכן, נמלט ב.ב מהזירה, חבר לדהן שהמתין לו בקרבת מקום, והשניים נמלטו מהמקום במונית. כתוצאה ממעשיהם פרצה שריפה בחצר, ונגרמו נזקים בסך של עשרות אלפי שקלים לחצר ולציוד שהיה בה.

בעת אירועי ההצתה שהו בדירת הגן, המתלונן, אשתו המצויה בחודש התשיעי להריונה, ושלושת ילדיהם.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה כנגד דהן ציין עו”ד שוייצר כי: “מסוכנותו של המשיב מתעצמת נוכח העובדה שבחר לבצע את זממו תוך שימוש בקטינים להוצאת ההצתות אל הפועל, בעוד הוא עצמו ממתין להם בקרבת מקום. המשיב שלח את הקטינים לביצוע המשימה המסוכנת, תוך שהוא אדיש לאפשרות כי הקטינים עצמם ייפגעו במהלך ביצוע ההצתות”.

לכלל הנאשמים יוחסה עבירת הצתה לדהן וב.ב יוחסה גם עבירת ייצור נשק ולא.א יוחסה גם עבירה של הפרת הוראה חוקית.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה (ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן