news08.net/ads.txt

זהר בלום לניצולי השואה: “14 מיליון יהודים צועדים בכל רחבי העולם בגאווה ולא מפחדים – והכול רק בזכותכם” – וידיאו

זהר בלום בעמך

“בזכותכם אנחנו פה, בזכותכם ניצחנו. ניצחתם בעצם על זה שאנחנו היום, 14 מיליון יהודים, עם ילדים וצאצאים, צועדים בכל רחבי העולם בגאווה ולא מפחדים – והכול רק בזכותכם”, בדברים הללו פתח סגן ראש העיר, זהר בלום, את נאומו ב”עמך”, בפני ניצולי שואה ובני משפחותיהם, זאת שלושה שבועות לאחר פטירת אביו, ניצול השואה שייקה בלום.

“בזכות מעשה האומץ שלכם, בזכות זה שעמדתם, בזכות זה שהגעתם למדינת ישראל והקמתם – אנחנו פה”, המשיך בלום בהתרגשות גדולה, “השנה יום השואה עבורי הוא קצת יותר קשה. אבי ניצול שואה ולפני כשלושה שבועות הוא נפטר. הערב הוא אמור היה להופיע בטקס יום השואה עם סיפור חייו ולצערי לא הצלחנו לעשות את זה, אבל המורשת – המורשת שאתם והוא השארתם לנו ומשאירים לנו לאורך כל הדרך, לילדים, לתלמידים, לחיילים ולכולם – ושכל העולם יידע, ולא יהיו כל מכחישי השואה שכל פעם אחד אחר קם ואומר שלא היה – זה היה ואנחנו יודעים שזה היה”.

בלום סיכם כי “זו השנה ה12 שאני עושה את המסע לפולין עם תלמידים, אמשיך לעשות את זה בכל שנה בכדי לראות, לזכור, לספר וחשוב שכולם יידעו מה היה, וחשובה התקומה שלנו – זה החלק המשמעותי. יש לנו מדינה לתפארת בזכותכם”.

במהלך האירוע שהתקיים כאמור בארגון “עמך”, עמותה המתמודדת באופן ייחודי עם צרכים נפשיים וחברתיים של ניצולי השואה ובני משפחותיהם, נערך הטקס “שברי זיכרונות שלנו” מקבוצת התאטרון של המועדון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן