זה הבייגלה הכי טעים ובריא שאכלתי – ואני לא משוחדת!

זו דעתי על הבייגלה המועשר בחלבון של ‘GO’ – שקית של 50 גרם המכילה כ-25 גרם חלבון וכרבע מכמות הפחמימות בבייגלה רגיל.

יש הרבה סגנונות וטעמים של בייגלה ותמיד הייתי מקובעת ורוכשת את אותו מוצר של אותו המותג. עד שניסיתי את הבייגלה עם החלבון של GO. פייר? עפתי עליו. היה בו משהו אחר.

ובכן, תנובה, חברת המזון המובילה בישראל הרחיבה את קטגוריית תזונת הספורטאים ומשיקה לראשונה תחת המותג GO” בייגלה, מועשר בחלבון וסיבים תזונתיים, ודל בפחמימות. הבייגלה, מיוצר על ידי ‘מאיר בייגל’ ומגיע בשלושה טעמים, משווק בשקיות אישיות של 50 גרם הכוללות כ-25 גרם חלבון לשקית, (מעל 50 גרם חלבון ל-100 גרם) וכ-7 גרם פחמימות בלבד, כרבע מכמות הפחמימות בחטיף בייגלה רגיל. המוצר הינו טבעוני פרווה (בד”צ העדה החרדית) ומקור החלבון הוא צמחי-  חלבוני חיטה, זרעי חרובים וחלבוני סויה.

בייגלה GO מועשר בחלבון וסיבים מגיע ב-3 טעמים:

  • בייגלה בטעם מלח
  • בייגלה בטעם שומשום
  • בייגלה בטעם מתובל

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק לתנובה: “החלבון הוא הקטגוריה הצומחת ביותר במקרר החלב עם גידול שנתי של 26% בין השנים 2020 עד 2023, כאשר השוק גדל מ-280 מיליון שקל ב-2020 ל-563 מיליון שקל ב-2023. ‘GO’ נולד כמותג לתזונה עבור העוסקים בספורט, וככזה מתרחב בכל שנה לקטגוריות מוצר חדשות, על מנת להציע מגוון פתרונות חדשניים ומעניינים לצרכנים אלה. ציבור הספורטאים בישראל גדל משנה לשנה ומקפיד יותר ויותר על תזונה מתאימה. הקטגוריה מהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור תנובה ועבור השוק כולו”.

 גלית מור משורר, מנהלת יחידה עסקית של יוגורטים ומוצרי החלבון בתנובה: “GO הוא המותג המוביל בתזונת ספורטאים, עם מגוון המוצרים הרחב ביותר שתרם לצמיחת הקטגוריה כולה. בשנים האחרונות הוא התרחב למדף היבשים – עם חטיפי חלבון ואבקות חלבון ועתה הוא ממשיך להתרחב גם לבייגלה עם חלבון”.

“אנו גאים במוצר פורץ דרך בעל כמות חלבון גדולה יחד עם כמות פחמימות קטנה. חטיף בייגלה הוא גיוון משמעותי בתפריט היומי למי שמנהל את כמות החלבון שהוא נדרש לצרוך ביום שכן כיום הרוב המכריע של המוצרים העשירים בחלבון הם מתוקים – משקאות חלב, יוגורטים, מעדנים וחטיפי חלבון וכעת סוף סוף יש אפשור לגוון במוצר מלוח”. אמרה מור משורר.

המחיר: ‘בייגלה GO‘ (50 גרם) על פי אתר פרייסז: 10.90-13.90 ש”ח

ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה ברחבי הארץ.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

צילום: יחצ תנובה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן